wyszukanych pozycji: 2
![]() |
Poradnik design thinking
ISBN: 9788328393363 / Polski / broszurowa / 2022 / 176 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko...
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowan...
|
cena:
49,90 |
![]() |
Przedsiębiorczość nieproduktywna w świetle ekonomii instytucjonalnej
ISBN: 9788301185268 / Polski / Miękka / 2016 / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Autorzy przedstawiają ewolucję podejścia ekonomii instytucjonalnej do istoty przedsiębiorczości. Rozmaite odmiany ekonomii instytucjonalnej pozwalają na niestandardowe podejście do przedsiębiorczości, wskazując na jej nie tylko pozytywną rolę we współczesnych gospodarkach oraz na instytucjonalne uwarunkowania indywidualnych wyborów dokonywanych przez przedsiębiorców. Dzięki temu można lepiej zrozumieć, w jaki sposób talenty i działania przedsiębiorcze kierują na działania produktywne lub nieproduktywne/destruktywne.
Autorzy przedstawiają ewolucję podejścia ekonomii instytucjonalnej do istoty przedsiębiorczości. Rozmaite odmiany ekonomii instytucjonalnej pozwa...
|
cena:
74,00 |