• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Dilip S Mutum » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Consumers, Society and Marketing Dilip S. Mutum, Ezlika M. Ghazali 9783031393617
Consumers, Society and Marketing

ISBN: 9783031393617 / Angielski / Miękka / 2024

ISBN: 9783031393617/Angielski/Miękka/2024

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dilip S. Mutum;Ezlika M. Ghazali

Environment and social responsibility are paramount for any modern business strategy, and the field of marketing is adapting itself to the new focus on sustainability. The study of the interface between consumers, society, and marketing is crucial for understanding the complex interactions between individuals and the products and services they consume and the resulting implications. In this book, the authors delve into the latest research and theories on the subject, providing insight into the various factors that shape consumer behavior and the broader impacts of marketing on society....

Environment and social responsibility are paramount for any modern business strategy, and the field of marketing is adapting itself to the new focu...

cena: 524,53 zł

 Consumers, Society and Marketing Dilip S. Mutum, Ezlika M. Ghazali 9783031393587
Consumers, Society and Marketing

ISBN: 9783031393587 / Angielski / Twarda / 2023

ISBN: 9783031393587/Angielski/Twarda/2023

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dilip S. Mutum;Ezlika M. Ghazali

Environment and social responsibility are paramount for any modern business strategy, and the field of marketing is adapting itself to the new focus on sustainability. The study of the interface between consumers, society, and marketing is crucial for understanding the complex interactions between individuals and the products and services they consume and the resulting implications. In this book, the authors delve into the latest research and theories on the subject, providing insight into the various factors that shape consumer behavior and the broader impacts of marketing on society....

Environment and social responsibility are paramount for any modern business strategy, and the field of marketing is adapting itself to the new focu...

cena: 524,53 zł

 Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management: An Asian Perspective Dilip Mutum Mohammad Mohsi Mamunur Rashid 9781786358998
Advances in Islamic Finance, Marketing, and Management: An Asian Perspective

ISBN: 9781786358998 / Angielski / Twarda / 2016 / 392 str.

ISBN: 9781786358998/Angielski/Twarda/2016/392 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dilip Mutum; Mohammad Mohsin Butt; Mamunur Rashid
Demonstrating high quality theoretical and empirical findings in the areas of Islamic finance, banking, entrepreneurship, insurance, capital market, Islamic leadership, and Halal marketing, this new work includes topics on consumer perception, services orientation, new product development, risk management, industry readiness for better customer satisfaction, and policy issues coupling strategy and best practices. Of interest to both academics and practitioners who assist in making Shariah-centric strategies, this work is particularly important as Asia holds a major percentage of Islamic...
Demonstrating high quality theoretical and empirical findings in the areas of Islamic finance, banking, entrepreneurship, insurance, capital market, I...
cena: 503,13 zł

 Marketing Cases from Emerging Markets Dilip S. Mutum Sanjit Roy Eva Kipnis 9783662511237
Marketing Cases from Emerging Markets

ISBN: 9783662511237 / Angielski / Miękka / 2016 / 167 str.

ISBN: 9783662511237/Angielski/Miękka/2016/167 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dilip S. Mutum; Sanjit Roy; Eva Kipnis
This book features case studies related to marketing and business contexts in emerging markets. These will help students understand the issues unique to these markets (including BRIC countries) and to understand the dynamics of these countries.
This book features case studies related to marketing and business contexts in emerging markets. These will help students understand the issues unique ...
cena: 201,72 zł

 Marketing Cases from Emerging Markets Dilip Mutum Eva Kipnis Sanjit Kumar Roy 9783642368608
Marketing Cases from Emerging Markets

ISBN: 9783642368608 / Angielski / Twarda / 2013 / 167 str.

ISBN: 9783642368608/Angielski/Twarda/2013/167 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dilip Mutum; Eva Kipnis; Sanjit Kumar Roy
Despite the fact that experts acknowledge the importance of the emerging markets, there is a dearth of real case studies specially focussed on marketing issues. This case study book addresses that need. It is also important and timely in providing a framework for instructors and researchers (both academic and industry) to understand the dynamics occurring in emerging markets. This book is composed of long and short real cases with varying complexity in different sectors including airlines, hotel, fashion, etc. These will cover issues which are unique to the emerging markets (including the...
Despite the fact that experts acknowledge the importance of the emerging markets, there is a dearth of real case studies specially focussed on marketi...
cena: 201,72 zł

 Marketing Case Studies in Emerging Markets: Contemporary Multi-Industry Issues and Best-Practices Dilip S. Mutum Soo Yeong Ewe Ezlika M. Ghazali 9783031516887
Marketing Case Studies in Emerging Markets: Contemporary Multi-Industry Issues and Best-Practices

ISBN: 9783031516887 / Angielski

ISBN: 9783031516887/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dilip S. Mutum; Soo Yeong Ewe; Ezlika M. Ghazali
cena: 262,25 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia