• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Deborah J Macinnis » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Brand Benefits Playbook: Why Customers Aren't Buying What You're Selling--And What to Do About It Deborah J. MacInnis 9781637745038
The Brand Benefits Playbook: Why Customers Aren't Buying What You're Selling--And What to Do About It

ISBN: 9781637745038 / Angielski / Inna / 2024

ISBN: 9781637745038/Angielski/Inna/2024

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Deborah J. MacInnis
cena: 114,66

 Brand Admiration: Building a Business People Love Macinnis, Deborah J. 9781119308065
Brand Admiration: Building a Business People Love

ISBN: 9781119308065 / Angielski / Twarda / 2016 / 288 str.

ISBN: 9781119308065/Angielski/Twarda/2016/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Choong Park

Brand Admiration uses deep research on consumer psychology, marketing, consumer engagement and communication to develop a powerful, integrated perspective and innovative approach to brand management. Using numerous real-world examples and backed by research from top notch academics, this book describes how companies can turn a product, service, corporate, person or place brand into one that customers love, trust and respect; in short, how to make a brand admired. The result? Greater brand loyalty, stronger brand advocacy, and higher brand equity. Admired brands grow more revenue in...

Brand Admiration uses deep research on consumer psychology, marketing, consumer engagement and communication to develop a powerful, integrat...

cena: 114,66

 Handbook of Brand Relationships Deborah J. Macinnis C. Whan Park Joseph W. Priester 9780765623577
Handbook of Brand Relationships

ISBN: 9780765623577 / Angielski / Twarda / 2009 / 432 str.

ISBN: 9780765623577/Angielski/Twarda/2009/432 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Deborah J. Macinnis; C. Whan Park; Joseph W. Priester
Brand relationships are critical because they can enhance company profitability by lowering customer acquisition and retention costs. This is the first serious academic book to offer a psychological perspective on the meaning of and basis for brand relationships, as well as their effects. "The Handbook of Brand Relationships" includes chapters by well-known marketing and psychology scholars on topics related to the meaning, significance, and measurement of brand relationships; the critical connections between consumers and the brand; how brand relationships are formed through both thoughtful...
Brand relationships are critical because they can enhance company profitability by lowering customer acquisition and retention costs. This is the firs...
cena: 924,88

 Brand Meaning Management Deborah MacInnis, C. Whan Park, Naresh K. Malhotra, Naresh K. Malhotra 9781784419325
Brand Meaning Management

ISBN: 9781784419325 / Angielski / Twarda / 2015 / 344 str.

ISBN: 9781784419325/Angielski/Twarda/2015/344 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Deborah MacInnis;C. Whan Park;Naresh K. Malhotra
Establishing, expanding and leveraging brand meaning is critically important yet exceedingly complex. Successful brand meaning management is foundational to both brand differentiation and to outcomes like brand identification and brand attachment. Yet, managing this meaning over time is complex. Noted contributors to this special issue add new insights to this complex domain. A group of papers lend insight into the myriad entities involved in the meaning making process itself, such as marketers, celebrities, brand users, and the broader culture in which consumers live. A second set emphasizes...
Establishing, expanding and leveraging brand meaning is critically important yet exceedingly complex. Successful brand meaning management is foundatio...
cena: 553,34


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia