wyszukanych pozycji: 23
Game Dev Stories Volume 1: Interviews About Game Development and Culture
ISBN: 9781032059068 / Angielski / Twarda / 2021 / 178 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
653,36 zł |
Game Dev Stories Volume 2: More Interviews about Game Development and Culture
ISBN: 9781032062655 / Angielski / Twarda / 2021 / 180 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
653,36 zł |
Game Dev Stories: Interviews about Game Development and Culture Volumes 1 and 2
ISBN: 9781032066806 / Angielski / Twarda / 2021 / 348 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
784,04 zł |
Game Dev Stories Volume 1: Interviews About Game Development and Culture
ISBN: 9781032059051 / Angielski / Miękka / 2021 / 178 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
203,79 zł |
Niech żyje Mortal Kombat. Runda 1
ISBN: 9788396567994 / Polski / miękka / 632 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Niech żyje Mortal Kombat to książka wyczerpująca temat. Musicie ją przeczytać!
– Cliff Bleszinski, twórca Gears of War i Unreal Obszerna, wnikliwa opowieść o początkach legendarnej serii gier, Mortal Kombat. Według polityków i rodziców Mortal Kombat był zagrożeniem dla społeczeństwa. Dla graczy był to sposób na życie. Uwielbiana i przez oddanych cwaniaków, którzy pokonywali tysiące kilometrów, jeżdżąc od wybrzeża do wybrzeża, aby zmierzyć się z najlepszymi graczami w salonach gier, i przez zagorzałych fanów, którzy poświęcali swój czas na zbieranie... Niech żyje Mortal Kombat to książka wyczerpująca temat. Musicie ją przeczytać!
– Cliff Bleszinski, twórca Gears of War i Unreal ... |
|
61,10 zł |
Game Dev Stories Volume 2: More Interviews About Game Development and Culture
ISBN: 9781032062648 / Angielski / Miękka / 2021 / 180 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
203,79 zł |
Break Out: How the Apple II Launched the PC Gaming Revolution
ISBN: 9780764353222 / Angielski / Twarda / 2017 / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych. Around the world, millions of people hijack cars in Grand Theft Auto, role play fantastical heroes in World of WarCraft, and crush candy on phones as small as wallets yet nearly as powerful as desktop computers. But long before video games became a multi-billion-dollar industry, two hackers invented the Apple II, a PC that contained less memory than the average Microsoft Word document and bowled over consumers by displaying four colors at once. Some users tapped its resources to design productivity software. Others devised some of the most influential games of all time. From the perils along...
Around the world, millions of people hijack cars in Grand Theft Auto, role play fantastical heroes in World of WarCraft, and crush candy on phones as ...
|
|
cena:
176,01 zł |
Game Dev Stories: Interviews about Game Development and Culture Volumes 1 and 2
ISBN: 9781032066776 / Angielski / Miękka / 2021 / 348 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
391,97 zł |
What Ship, Where Bound?: A History of Visual Communication at Sea
ISBN: 9781526784827 / Angielski / Miękka / 2021 / 96 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 8-10 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
66,92 zł |
Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO...
ISBN: 9788396567956 / Polski / miękka / 248 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. Kulisy powstania kultowej gry strategicznej David L. Craddock, autor książek o historii gier i pisarz, zagłębia się w historię kultowej gry strategicznej UFO: Enemy Unknown (wydanej w USA jako X-COM: UFO Defense), która w 1994 roku zachwyciła świat, stając się natychmiastowym klasykiem.
Potwory w ciemności. Jak powstawało UFO: Enemy Unknown to opowieść o młodym, obiecującym twórcy Julianie Gollopie, który chciał stworzyć grę strategiczną mogącą dorównać sławą słynnej Cywilizacji. Więcej o Potworach w ciemności: Jest rok 1994. Turowe gry strategiczne zostały... Kulisy powstania kultowej gry strategicznej David L. Craddock, autor książek o historii gier i pisarz, zagłębia się w historię kultowej gry stra...
|
|
56,39 zł |
Dungeon Hacks: How Nethack, Angband, and Other Rougelikes Changed the Course of Video Games
ISBN: 9781032051543 / Angielski / Miękka / 2021 / 154 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
167,21 zł |
Dungeon Hacks: How Nethack, Angband, and Other Rougelikes Changed the Course of Video Games
ISBN: 9781032052403 / Angielski / Twarda / 2021 / 154 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
433,78 zł |
One-Week Dungeons: Diaries of a Seven-Day Roguelike Challenge
ISBN: 9781032051567 / Angielski / Miękka / 2022 / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
151,53 zł |
One-Week Dungeons: Diaries of a Seven-Day Roguelike Challenge
ISBN: 9781032052465 / Angielski / Twarda / 2022 / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
391,97 zł |
Arcade Perfect: How Pac-Man, Mortal Kombat, and Other Coin-Op Classics Invaded the Living Room
ISBN: 9781079275544 / Angielski / Miękka / 2019 / 602 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
136,70 zł |
Making Fun: Stories of Game Development - Volume 1
ISBN: 9781535468312 / Angielski / Miękka / 2016 / 516 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) No longer a hobby just for geeks holed up in basements, video games are everywhere. From public parks swarming with families hunting for Pokemon to enthusiasts who live on the bleeding edge of PC hardware, millions of people play games every day. A select few of those individuals are so inspired by their favorite games that they make the jump from player to creator, becoming architects of experiences that leave indelible marks on our lives and culture. These are their stories. Weaving together extensive research and interviews, Making Fun: Stories of Game Development - Volume 1 chronicles...
No longer a hobby just for geeks holed up in basements, video games are everywhere. From public parks swarming with families hunting for Pokemon to en...
|
|
cena:
136,89 zł |
Beneath a Starless Sky: Pillars of Eternity and the Infinity Engine Era of RPGs
ISBN: 9781070487861 / Angielski / Miękka / 2019 / 682 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
136,70 zł |
Stay Awhile and Listen: Book II: Heaven, Hell, and Secret Cow Levels
ISBN: 9780988409958 / Angielski / Miękka / 2020 / 342 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
136,70 zł |
Rocket Jump: Quake and the Golden Age of First-Person Shooters
ISBN: 9781070183602 / Angielski / Miękka / 2019 / 396 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
136,70 zł |
Firebug: War of the Elementalists: Book 1
ISBN: 9781979764438 / Angielski / Miękka / 2017 / 110 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
31,91 zł |