• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategic Management and Business Analysis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategic Management and Business Analysis

ISBN-13: 9781138817654 / Angielski / Miękka / 2015 / 298 str.

Dave Williamson; Wyn Jenkins
Strategic Management and Business Analysis Dave Williamson Wyn Jenkins 9781138817654 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategic Management and Business Analysis

ISBN-13: 9781138817654 / Angielski / Miękka / 2015 / 298 str.

Dave Williamson; Wyn Jenkins
cena 276,84
(netto: 263,66 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

How can managers analyze their current and future business strategies? This textbook introduces the fields of business analysis and strategic management to provide students with an understanding of the key questions that need to be asked to understand an organization's options. The second part of the book provides tools and techniques to help organize and improve corporate strategy. Uniquely, the authors provide resources to assess aspects of strategic goals which are sometimes overlooked such as financial performance, ethical and environmental considerations and business models. They cover a diverse range of companies from Supermarkets like Aldi and Tesco to Caermory Whiskey and Chinese manufacturing. This textbook is perfect reading for students who want to apply strategic thinking to organizations and benefits from the inclusion of new case studies throughout the text as well as 10 extended cases in a separate section.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138817654
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
298
Waga:
0.55 kg
Wymiary:
24.61 x 18.9 x 1.65
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Part I: The Four Big Questions You Need to Ask  1. The First Big Question: Where is the organisation now?  2. The Second Big Question:  What options are open to the organisation?  3. The Third Big Question: What is the best way forward for the organisation?  4. The Fourth Big Question: How is this to be achieved?  Part II:  Helping You Answer the Four Big Questions  5. Organisation Structure and Strategy  6. Strategy Making Processes  7. Organisation Environments  8. Market Based Competitive Advantage  9. Organisation Resources  10. Financial Performance and Investment Appraisal  11. Corporate Social Responsibility  Part III: Case Studies  12. Case Studies: Analysis and synthesis  12.1. Caermory Whisky  12.2. Continuum and the Mackenzie Group of Companies  12.3. KH: Change in the Third Sector  12.4. Loyalty and Competition in a Changing Market Place: The Supermarket Challenge  12.5. Morrison Supermarkets Plc. Part 1(1899 – 2007)  12.6. Wm. Morrison Supermarkets Plc- Part 2(2008 – 2015)  12.7. Tesco : Losing ground in the UK  12.8. Aldi: A Low-Cost Retail Giant's Distinctive Business Practices  12.9. British Retailer Sainsbury's: On the Road to Recovery  12.10. Bags of Luck - The Beginning of the End of Chinese Surrogate Manufacture?  12.11. Cool-Comfort Shoes International Company Limited and Its Ace-of-Biz 

David Williamson is Senior Research Fellow in Regulation at The University of Manchester, UK

Wyn Jenkins is Senior Lecturer at Staffordshire University, UK

Williamson, Dave Dave Williamson was born in Winnipeg, Manitoba in ... więcej >
Jenkins, Wyn Jenkins is MBA award tutor and senior lecturer in ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia