• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Colin Gilligan » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 International Marketing (Rle International Business): Strategy and Management Gilligan, Colin 9780415752022
International Marketing (Rle International Business): Strategy and Management

ISBN: 9780415752022 / Angielski / Miękka / 2014

ISBN: 9780415752022/Angielski/Miękka/2014

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Colin Gilligan; Martin Hird
A basic text for international marketing courses, introducing the different elements of the international marketing mix and sets these in context. It discusses the firm's strategic position: how it is orientated at present to take advantage of international marketing opportunities and how its strategy is developing.
A basic text for international marketing courses, introducing the different elements of the international marketing mix and sets these in context. It ...
cena: 223,87 zł

 International Marketing : Strategy and Management Colin Gilligan Martin Hird 9780415641135
International Marketing : Strategy and Management

ISBN: 9780415641135 / Angielski / Twarda / 2013 / 310 str.

ISBN: 9780415641135/Angielski/Twarda/2013/310 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Colin Gilligan; Martin Hird
A basic text for international marketing courses, introducing the different elements of the international marketing mix and sets these in context. It discusses the firm's strategic position: how it is orientated at present to take advantage of international marketing opportunities and how its strategy is developing.
A basic text for international marketing courses, introducing the different elements of the international marketing mix and sets these in context. It ...
cena: 730,17 zł

 Strategic Marketing Planning Colin Gilligan Richard M.S. Wilson  9781138133952
Strategic Marketing Planning

ISBN: 9781138133952 / Angielski / Twarda / 2015 / 576 str.

ISBN: 9781138133952/Angielski/Twarda/2015/576 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Colin Gilligan;Richard M.S. Wilson;¬Abar
Strategic Marketing Planning concentrates on the critical planning aspects that are of vital importance to practitioners and students alike. It has a clear structure that offers a digest of the five principal dimensions of the strategic marketing planning process. Leading authors in this sector, Gilligan and Wilson offer current thinking in marketing and consider the changes it has undergone over the past few years. Updated information in this new edition includes: * Changing corporate perspectives on the role of strategic marketing activity* Changing social structures and the rise...
Strategic Marketing Planning concentrates on the critical planning aspects that are of vital importance to practitioners and students alike. ...
cena: 924,88 zł

 Marketing and Healthcare Organizations Colin Gilligan Robin Lowe 9781857751901
Marketing and Healthcare Organizations

ISBN: 9781857751901 / Angielski / Miękka / 1995 / 224 str.

ISBN: 9781857751901/Angielski/Miękka/1995/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Colin Gilligan; Robin Lowe
The need for a more conscious, focused and proactive approach to the management of health-care organizations has increased substantially. One consequence of this is that health-care managers are having to look at managerial approaches and techniques that previously were the province of the private sector. Prominent among those is the whole area of marketing. This work takes a broad approach to the marketing process, highlighting some of the challenges that health-care managers and medical professionals are having to face. Having done this, the authors move on to examine some of the...
The need for a more conscious, focused and proactive approach to the management of health-care organizations has increased substantially. One conseque...
cena: 175,19 zł

 Marketing and General Practice Colin Gilligan Robin Lowe 9781857750270
Marketing and General Practice

ISBN: 9781857750270 / Angielski / Miękka / 1994 / 164 str.

ISBN: 9781857750270/Angielski/Miękka/1994/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Colin Gilligan; Robin Lowe
This book deals with the area of marketing in general practice. It presents a step-by-step guide to the nature of marketing in which each aspect is presented in short, separate chapters accompanied by questions, checklists and practical examples. It is based upon the lessons learned by a number of GPs and practice managers over a variety of situations and concludes with a comprehensive case study of one particular practice with which the authors worked. Readers of this book should gain a clear idea of the nature and purpose of marketing techniques and how the opportunities now becoming...
This book deals with the area of marketing in general practice. It presents a step-by-step guide to the nature of marketing in which each aspect is pr...
cena: 175,19 zł

 Marketing and Retail Pharmacy Colin Gilligan Robin Lowe Peter Cattee 9781857752021
Marketing and Retail Pharmacy

ISBN: 9781857752021 / Angielski / Miękka / 1996 / 174 str.

ISBN: 9781857752021/Angielski/Miękka/1996/174 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Colin Gilligan; Robin Lowe; Peter Cattee
Based on the authors' experiences of working with a wide variety of retail pharmacies, this book is designed to provide pharmacists with a clear understanding of the nature of marketing, and the ways it can contribute to the effective management of their business. It explains how marketing techniques can benefit retail pharmacy, and includes questions and checklists, examples and case histories.
Based on the authors' experiences of working with a wide variety of retail pharmacies, this book is designed to provide pharmacists with a clear under...
cena: 175,19 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia