wyszukanych pozycji: 4
The Relationship Marketing of Nike
ISBN: 9783656421320 / Niemiecki / Miękka / 2013 / 24 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Sheffield Hallam University, Sprache: Deutsch, Abstract: According to Godson (2011), relationship marketing is a "marketing approach that is based on networks, interactions and relationships." Morgan and Hunt (1994) propose that relationship marketing includes all marketing activities that aim at establishing, developing and maintaining successful relational exchanges. Gummesson (2008) defines relationship marketing as marketing that is "based on interactions within...
Studienarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Social Media, Sheffield Hallam Universit...
|
|
cena:
167,00 zł |
Ehrliche Events: Weg Vom Hype Hin Zum Menschen - Warum Wir Events Neu Denken Müssen Und Was Es Bringt
ISBN: 9783658345570 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 207 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 20 dni roboczych. |
|
cena:
197,68 zł |
Soils as a Key Component of the Critical Zone 1: Functions and Services
ISBN: 9781786302151 / Angielski / Twarda / 2018 / 340 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
758,67 zł |
Rauschgift
ISBN: 9783110042375 / Niemiecki / Twarda / 1973 / 246 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych. |
|
cena:
472,70 zł |