• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

CHRISTINE DAYMON » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Gender and Public Relations: Critical Perspectives on Voice, Image and Identity Daymon, Christine 9780415505550
Gender and Public Relations: Critical Perspectives on Voice, Image and Identity

ISBN: 9780415505550 / Angielski / Twarda / 2013 / 280 str.

ISBN: 9780415505550/Angielski/Twarda/2013/280 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Christine Daymon; Kristin Demetrious

Although there is a small body of feminist scholarship that problematizes gender in public relations, gender is a relatively undefined area of thinking in the field and there have been few serious studies of the socially constructed roles defining women and men in public relations.

This book is positioned within the critical public relations stream. Through the prism of gender and public relations, it examines not only the manipulatory, but also the emancipatory, subversive and transformatory potential of public relations for the construction of meaning. Its focus is on the dynamic...

Although there is a small body of feminist scholarship that problematizes gender in public relations, gender is a relatively undefined area of thin...

cena: 725,69

 Gender and Public Relations: Critical Perspectives on Voice, Image and Identity Christine Daymon Kristin Demetrious 9781138206083
Gender and Public Relations: Critical Perspectives on Voice, Image and Identity

ISBN: 9781138206083 / Angielski / Miękka / 2016 / 296 str.

ISBN: 9781138206083/Angielski/Miękka/2016/296 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Christine Daymon; Kristin Demetrious
cena: 266,04

 Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications Christine Daymon Immy Holloway  9780415471176
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

ISBN: 9780415471176 / Angielski / Twarda / 2010 / 416 str.

ISBN: 9780415471176/Angielski/Twarda/2010/416 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
CHRISTINE DAYMON;IMMY HOLLOWAY

The second edition of this highly accessible, core textbook continues to offer students a practical guide to the process of planning, undertaking and writing about qualitative research in public relations and marketing communications. Through clear explanations and illustrations, the book encourages undergraduate and master level students to engage with the main approaches and techniques for conducting critical, reflective investigations.

This new edition:

  • Identifies the skills and strategies needed to conduct authentic, trustworthy research
  • ...

The second edition of this highly accessible, core textbook continues to offer students a practical guide to the process of planning, undertaking a...

cena: 919,20

 Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications Christine Daymon Immy Holloway  9780415471183
Qualitative Research Methods in Public Relations and Marketing Communications

ISBN: 9780415471183 / Angielski / Miękka / 2010 / 416 str.

ISBN: 9780415471183/Angielski/Miękka/2010/416 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
CHRISTINE DAYMON;IMMY HOLLOWAY

The second edition of this highly accessible, core textbook continues to offer students a practical guide to the process of planning, undertaking and writing about qualitative research in public relations and marketing communications. Through clear explanations and illustrations, the book encourages undergraduate and master level students to engage with the main approaches and techniques for conducting critical, reflective investigations.

This new edition:

  • Identifies the skills and strategies needed to conduct authentic, trustworthy research
  • ...

The second edition of this highly accessible, core textbook continues to offer students a practical guide to the process of planning, undertaking a...

cena: 270,87


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia