• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brian J Hracs » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Higher Education and Policy for Creative Economies in Africa: Developing Creative Economies Roberta Comunian Brian J. Hracs Lauren England 9780367680435
Higher Education and Policy for Creative Economies in Africa: Developing Creative Economies

ISBN: 9780367680435 / Angielski / Miękka / 2023 / 164 str.

ISBN: 9780367680435/Angielski/Miękka/2023/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Roberta Comunian; Brian J. Hracs; Lauren England
The book reflects on the role of the creative economies in a range of African countries (namely Ghana, Kenya, Nigeria, South Africa and Uganda). Chapters explore how creative economies emerge and can be supported in African countries.
The contributors focus on two key dimensions: the role of higher education and the role of policy. Firstly, they consider the role of higher education and alternative forms of specialised education to reflect on how the creative aspirations of students (and future creative workers) of these countries are met and developed. Secondly, they explore the role of...
The book reflects on the role of the creative economies in a range of African countries (namely Ghana, Kenya, Nigeria, South Africa and Uganda). Chapt...
cena: 92,63

 Culture, Creativity and Economy: Collaborative Practices, Value Creation and Spaces of Creativity Brian J. Hracs Taylor Brydges Tina Haisch 9781032053271
Culture, Creativity and Economy: Collaborative Practices, Value Creation and Spaces of Creativity

ISBN: 9781032053271 / Angielski / Twarda / 2021 / 144 str.

ISBN: 9781032053271/Angielski/Twarda/2021/144 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brian J. Hracs; Taylor Brydges; Tina Haisch
cena: 253,60

 Developing Creative Economies in Africa: Spaces and Working Practices Brian J. Hracs Roberta Comunian Lauren England 9781032043722
Developing Creative Economies in Africa: Spaces and Working Practices

ISBN: 9781032043722 / Angielski

ISBN: 9781032043722/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brian J. Hracs; Roberta Comunian; Lauren England
cena: 97,50

 The Production and Consumption of Music in the Digital Age Brian J. Hracs Michael Seman Tarek Virani 9781138851658
The Production and Consumption of Music in the Digital Age

ISBN: 9781138851658 / Angielski / Twarda / 2016 / 278 str.

ISBN: 9781138851658/Angielski/Twarda/2016/278 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brian J. Hracs; Michael Seman; Tarek Virani

The economic geography of music is evolving as new digital technologies, organizational forms, market dynamics and consumer behavior continue to restructure the industry. This book is an international collection of case studies examining the spatial dynamics of today s music industry. Drawing on research from a diverse range of cities such as Santiago, Toronto, Paris, New York, Amsterdam, London, and Berlin, this volume helps readers understand how the production and consumption of music is changing at multiple scales from global firms to local entrepreneurs; and, in multiple settings from...

The economic geography of music is evolving as new digital technologies, organizational forms, market dynamics and consumer behavior continue to re...

cena: 780,44

 Developing Creative Economies in Africa: Spaces and Working Practices Brian J. Hracs Roberta Comunian Lauren England 9780367481940
Developing Creative Economies in Africa: Spaces and Working Practices

ISBN: 9780367481940 / Angielski / Twarda / 2021 / 160 str.

ISBN: 9780367481940/Angielski/Twarda/2021/160 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brian J. Hracs; Roberta Comunian; Lauren England
cena: 253,60

 Culture, Creativity and Economy: Collaborative Practices, Value Creation and Spaces of Creativity Brian J. Hracs Taylor Brydges Tina Haisch 9781032053301
Culture, Creativity and Economy: Collaborative Practices, Value Creation and Spaces of Creativity

ISBN: 9781032053301 / Angielski

ISBN: 9781032053301/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brian J. Hracs; Taylor Brydges; Tina Haisch
This book nuances our understanding of the contemporary creative economy by engaging with a set of three key tensions: between individual and collaborative creative practices, between tradition and innovation, and between isolated and interconnected spaces of creativity.
This book nuances our understanding of the contemporary creative economy by engaging with a set of three key tensions: between individual and collabor...
cena: 107,26

 Higher Education and Policy for Creative Economies in Africa: Developing Creative Economies Roberta Comunian Brian J. Hracs Lauren England 9780367481957
Higher Education and Policy for Creative Economies in Africa: Developing Creative Economies

ISBN: 9780367481957 / Angielski / Twarda / 2020 / 164 str.

ISBN: 9780367481957/Angielski/Twarda/2020/164 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Roberta Comunian; Brian J. Hracs; Lauren England
cena: 253,60

 The Production and Consumption of Music in the Digital Age Brian J. Hracs Michael Seman Tarek E. Virani 9781138546417
The Production and Consumption of Music in the Digital Age

ISBN: 9781138546417 / Angielski / Miękka / 2018 / 292 str.

ISBN: 9781138546417/Angielski/Miękka/2018/292 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Brian J. Hracs; Michael Seman; Tarek E. Virani
cena: 243,84


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia