wyszukanych pozycji: 4
![]() |
Islamic Perspectives on Marketing and Consumer Behavior: Planning, Implementation, and Control
ISBN: 9781466681392 / Angielski / Twarda / 2015 / 412 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) "This book brings together the best practices for entry and expansion of global brands into Islamic countries and is an essential reference source for professionals looking to incorporate the laws and practices of Islam into the global presence of their company"--
"This book brings together the best practices for entry and expansion of global brands into Islamic countries and is an essential reference source for...
|
cena:
1086,90 |
![]() |
Contemporary Issues in Social Media Marketing
ISBN: 9781032535692 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
237,98 |
![]() |
Crafting Customer Experience Strategy: Lessons from Asia
ISBN: 9781839097119 / Angielski / Twarda / 2021 / 224 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
378,35 |
![]() |
Contemporary Issues in Social Media Marketing
ISBN: 9781032535708 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
850,12 |