wyszukanych pozycji: 4
Ökonomisierung des Sports. Bedeutung und Wirkungen des Sportsponsorings: Eine empirische Analyse
ISBN: 9783668440944 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
302,24 zł |
Das obere Zuspiel frontal im Volleyball und einige Übungsformen
ISBN: 9783668442443 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 24 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
167,40 zł |
Taktische Angriffsmaßnahmen zur Vertiefung der Spielfähigkeit im Basketball
ISBN: 9783668440982 / Niemiecki / Miękka / 2017 / 28 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) |
|
cena:
173,83 zł |
Phraseological Units in Advertising. An Empirical Analysis of the Effects of Modified Linguistic Expressions
ISBN: 9783656706595 / Angielski / Miękka / 2014 / 28 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych (Dostawa przed świętami) Seminar paper from the year 2014 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 1,3, University of Munster, language: English, abstract: Since Leech published his pioneering work English in Advertising in 1966, the relevance of advertising increased steadily in linguistics during the twentieth century (Bell, 1995: 32). The term advertising itself means 'to turn towards', thus one of the central and obvious aims of advertising is to get the recipient's attention (Goddard, 1998: 6). Additionally, the initiator aims to attract and persuade a specific target group...
Seminar paper from the year 2014 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 1,3, University of Munster, language: En...
|
|
cena:
173,83 zł |