• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Barbara E Kahn » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Shopping Revolution, Updated and Expanded Edition: How Retailers Succeed in an Era of Endless Disruption Accelerated by Covid-19 Barbara E. Kahn 9781613631140
The Shopping Revolution, Updated and Expanded Edition: How Retailers Succeed in an Era of Endless Disruption Accelerated by Covid-19

ISBN: 9781613631140 / Angielski / Miękka / 2021 / 210 str.

ISBN: 9781613631140/Angielski/Miękka/2021/210 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Barbara E. Kahn
cena: 82,88 zł

 Global Brand Power: Leveraging Branding for Long-Term Growth Barbara E. Kahn 9781613630266
Global Brand Power: Leveraging Branding for Long-Term Growth

ISBN: 9781613630266 / Angielski / Miękka / 2013 / 132 str.

ISBN: 9781613630266/Angielski/Miękka/2013/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Barbara E. Kahn
The branding bible for today s globalized world
Today, brands have become even more important than the products they represent: their stories travel with lightning speed through social media and the Internet and across countries and diverse cultures. A brand must be elastic enough to allow for reasonable category and product-line extensions, flexible enough to change with dynamic market conditions, consistent enough so that consumers who travel physically or virtually won t be confused, and focused enough to provide clear differentiation from the competition. Strong brands...
The branding bible for today s globalized world
Today, brands have become even more important than the products they represent: thei...
cena: 68,24 zł

 Sam Balter: His Life and Times Barbara Balter Kahn, Balter Kahn 9781450204590
Sam Balter: His Life and Times

ISBN: 9781450204590 / Angielski / Miękka / 2010 / 204 str.

ISBN: 9781450204590/Angielski/Miękka/2010/204 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Balter Kahn Barbara Balter Kahn
Sam Balter was a pioneer in the field of sports broadcasting. He had the first coast-to-coast radio sportscast and televised the first football game in the Southern California area, as well as baseball and basketball games. He was a newscaster during WWII and was the independent radio pool correspondent for the "birth" of the United Nations in San Francisco in 1945. Along with a nightly sports program, a daily sports newspaper column, he was cast in frequent movies in like roles. But, all these activities took a back seat to his most treasured sobriquet: "Olympian." He was a gold medal winner...
Sam Balter was a pioneer in the field of sports broadcasting. He had the first coast-to-coast radio sportscast and televised the first football game i...
cena: 69,17 zł

 Visual Marketing: A Practical Guide to the Science of Branding & Retailing Barbara E. Kahn Elizabeth N. Johnson 9781032731346
Visual Marketing: A Practical Guide to the Science of Branding & Retailing

ISBN: 9781032731346 / Angielski

ISBN: 9781032731346/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Barbara E. Kahn; Elizabeth N. Johnson
cena: 707,28 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia