• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Barbara Boron » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Implementierung regionaler Produkte in eine Dachmarke als Marketingstrategie im Kulturtourismus - dargestellt am Beispiel von Culture & Castles e.V. Barbara Boron 9783638853965
Implementierung regionaler Produkte in eine Dachmarke als Marketingstrategie im Kulturtourismus - dargestellt am Beispiel von Culture & Castles e.V.

ISBN: 9783638853965 / Niemiecki / Miękka / 2007 / 138 str.

ISBN: 9783638853965/Niemiecki/Miękka/2007/138 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Barbara Boron
Diplomarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich Touristik / Tourismus, Note: 1,15, International School of Management, Standort Dortmund, 43 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Die dieser Arbeit zugrunde liegende Fragestellung, wie in einem Unternehmen eine Struktur geschaffen werden kann, in die zu spateren Zeitpunkten weitere Produkte integriert werden konnen, ist nicht nur fur Culture & Castles e.V. von Bedeutung, sondern fur alle Unternehmen, die auf Wachstum ausgerichtet sind und dabei kein 'Flickwerk' prasentieren wollen sondern eine organische Einheit. Culture &...
Diplomarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich Touristik / Tourismus, Note: 1,15, International School of Management, Standort Dortmund, 43 Quellen im ...
cena: 320,65

 The Influence of International Sporting Events on the Image of Tourist Destinations. The FIFA World Cup 2006(TM) in Germany and the City of Hanover Barbara Boron 9783668076839
The Influence of International Sporting Events on the Image of Tourist Destinations. The FIFA World Cup 2006(TM) in Germany and the City of Hanover

ISBN: 9783668076839 / Angielski / Miękka / 2015 / 96 str.

ISBN: 9783668076839/Angielski/Miękka/2015/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Barbara Boron
Master's Thesis from the year 2006 in the subject Tourism, grade: B, University of Gloucestershire, language: English, abstract: International sporting events have gained an enormous popularity and importance both as a product within the leisure industry and as a marketing tool in destination marketing in the competition for visitors, residents and businesses between cities. This dissertation examines the influence of such international sporting events on the image of the host country or host city. The FIFA World Cup 2006 serves as a case example, out of the host cities Hanover has been...
Master's Thesis from the year 2006 in the subject Tourism, grade: B, University of Gloucestershire, language: English, abstract: International sportin...
cena: 258,85

 Impacts of Tourism on Host Societies: Soziokulturelle Auswirkungen des Tourismus auf die islamische Gesellschaft Tunesiens Julia Eva Peters Mariana Noack Barbara Boron 9783638662031
Impacts of Tourism on Host Societies: Soziokulturelle Auswirkungen des Tourismus auf die islamische Gesellschaft Tunesiens

ISBN: 9783638662031 / Niemiecki / Miękka / 2008 / 40 str.

ISBN: 9783638662031/Niemiecki/Miękka/2008/40 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Julia Eva Peters; Mariana Noack; Barbara Boron
Studienarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich Touristik / Tourismus, Note: 59 von 60 moglichen Punkten, International School of Management, Standort Dortmund, Veranstaltung: Eventrecht" und Reiserecht," 20 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Spatestens seit ihren Boomzeiten zum Ende des zwanzigsten Jahrhunderts wird die Tourismusbranche als elementarer Wirtschaftszweig verstanden, der jedoch auf unterschiedlichen Ebenen Besonderheiten aufweist. So sticht u.a. besonders heraus, dass die touristischen (Dienst-)Leistungen von unterschiedlichen Leistungserbringern...
Studienarbeit aus dem Jahr 2005 im Fachbereich Touristik / Tourismus, Note: 59 von 60 moglichen Punkten, International School of Management, Standort ...
cena: 172,16


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia