• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Audrey Gilmore » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Services Marketing and Management Audrey Gilmore 9780761941576
Services Marketing and Management

ISBN: 9780761941576 / Angielski / Twarda / 2003 / 216 str.

ISBN: 9780761941576/Angielski/Twarda/2003/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Audrey Gilmore
Services Marketing and Management provides an in-depth consideration of how services are conceptualized, designed and managed, creating the basis for a clear understanding of the multi-dimensional aspects of services.

Unlike many textbooks on services marketing this book puts services management and delivery in context. Firstly, it explores the effect of organizational structures, management styles, internal marketing and management competencies on service management decision making and implementation. Secondly, Services Marketing and Management considers...

Services Marketing and Management provides an in-depth consideration of how services are conceptualized, designed and managed, creating the bas...
cena: 869,55

 Services Marketing and Management Audrey Gilmore 9780761941583
Services Marketing and Management

ISBN: 9780761941583 / Angielski / Miękka / 2003 / 216 str.

ISBN: 9780761941583/Angielski/Miękka/2003/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Audrey Gilmore
Services Marketing and Management provides an in-depth consideration of how services are conceptualized, designed and managed, creating the basis for a clear understanding of the multi-dimensional aspects of services.

Unlike many textbooks on services marketing this book puts services management and delivery in context. Firstly, it explores the effect of organizational structures, management styles, internal marketing and management competencies on service management decision making and implementation. Secondly, Services Marketing and Management considers...

Services Marketing and Management provides an in-depth consideration of how services are conceptualized, designed and managed, creating the bas...
cena: 291,47

 Qualitative Marketing Research David Carson Audrey Gilmore Kjell Gronhaug 9780761963660
Qualitative Marketing Research

ISBN: 9780761963660 / Angielski / Miękka / 2001 / 256 str.

ISBN: 9780761963660/Angielski/Miękka/2001/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
David Carson; Audrey Gilmore; Kjell Gronhaug
Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and providing concrete examples and exercises which illustrate its application to management studies and marketing.
Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and prov...
cena: 301,18

 Qualitative Marketing Research David Carson Audrey Gilmore Kjell Gronhaug 9780761963653
Qualitative Marketing Research

ISBN: 9780761963653 / Angielski / Twarda / 2001 / 256 str.

ISBN: 9780761963653/Angielski/Twarda/2001/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
David Carson; Audrey Gilmore; Kjell Gronhaug
Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and providing concrete examples and exercises which illustrate its application to management studies and marketing.
Qualitative Marketing Research clearly explains the use and importance of qualitative methods, clarifying the theories behind the methodology and prov...
cena: 840,40


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia