• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Ankita Goyal » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Semi Empirical Mass Formula: A Review Goyal, Ankita 9783960670018
Semi Empirical Mass Formula: A Review

ISBN: 9783960670018 / Angielski / Miękka / 2016 / 48 str.

ISBN: 9783960670018/Angielski/Miękka/2016/48 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ankita Goyal; Bhuvneshwer Suthar
Nuclear physics is the field of physics that studies the constituents and interactions of atomic nuclei. The most commonly known applications of nuclear physics are nuclear power generation, but the research has provided application in many fields, including those in nuclear medicine and magnetic resonance imaging, nuclear weapons, ion implantation in materials engineering, and radiocarbon in geology and archaeology. The field of particle physics evolved out of nuclear physics and is typically taught in close association with nuclear physics. A heavy nucleus can contain hundreds of nucleons...
Nuclear physics is the field of physics that studies the constituents and interactions of atomic nuclei. The most commonly known applications of nucle...
cena: 156,51

 L'ENDOSSEMENT DES MARQUES PAR LES CÉLÉBRITÉS ET LE COMPORTEMENT DES CONSOMMATEURS - UNE ANALYSE DE CAS Sharma, Ashish Kumar, Sharma, Anjali, Goyal, Ankita 9786206454298
L'ENDOSSEMENT DES MARQUES PAR LES CÉLÉBRITÉS ET LE COMPORTEMENT DES CONSOMMATEURS - UNE ANALYSE DE CAS

ISBN: 9786206454298 / Francuski / Miękka / 128 str.

ISBN: 9786206454298/Francuski/Miękka/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ashish Kumar Sharma; Anjali Sharma; Ankita Goyal
Ce livre est une humble tentative d'évaluation objective et critique de l'influence des célébrités sur le comportement des consommateurs. Il s'intéresse à la manière dont un consommateur se comporte sur le marché à l'égard des marques soutenues par des célébrités. Dans le cas de l'Inde, la plupart des célébrités sont issues du monde du cinéma, du sport et de la télévision. Dans cette étude, leur impact sur les consommateurs est analysé en tenant compte de huit de leurs attributs, à savoir l'attrait, la controverse, la crédibilité, le sexe, la performance, la...
Ce livre est une humble tentative d'évaluation objective et critique de l'influence des célébrités sur le comportement des consommateurs. Il s'int...
cena: 357,39

 LE SPONSORIZZAZIONI DEI MARCHI DELLE CELEBRITÀ E IL COMPORTAMENTO DEI CONSUMATORI - UN'ANALISI DI CASO Sharma, Ashish Kumar, Sharma, Anjali, Goyal, Ankita 9786206454304
LE SPONSORIZZAZIONI DEI MARCHI DELLE CELEBRITÀ E IL COMPORTAMENTO DEI CONSUMATORI - UN'ANALISI DI CASO

ISBN: 9786206454304 / Włoski / Miękka / 124 str.

ISBN: 9786206454304/Włoski/Miękka/124 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ashish Kumar Sharma; Anjali Sharma; Ankita Goyal
cena: 357,39

 A ADESÃO DE CELEBRIDADES A MARCAS E O COMPORTAMENTO DOS CONSUMIDORES - UMA ANÁLISE DE CASO Sharma, Ashish Kumar, Sharma, Anjali, Goyal, Ankita 9786206454311
A ADESÃO DE CELEBRIDADES A MARCAS E O COMPORTAMENTO DOS CONSUMIDORES - UMA ANÁLISE DE CASO

ISBN: 9786206454311 / Portugalski / Miękka / 128 str.

ISBN: 9786206454311/Portugalski/Miękka/128 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ashish Kumar Sharma; Anjali Sharma; Ankita Goyal
cena: 357,39

 PROMINENTE MARKENWERBUNG UND VERBRAUCHERVERHALTEN - EINE FALLANALYSE Sharma, Ashish Kumar, Sharma, Anjali, Goyal, Ankita 9786206454274
PROMINENTE MARKENWERBUNG UND VERBRAUCHERVERHALTEN - EINE FALLANALYSE

ISBN: 9786206454274 / Niemiecki / Miękka / 132 str.

ISBN: 9786206454274/Niemiecki/Miękka/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ashish Kumar Sharma; Anjali Sharma; Ankita Goyal
Dieses Buch ist ein bescheidener Versuch, eine objektive und kritische Bewertung des Einflusses von Prominenten auf das Verbraucherverhalten vorzunehmen. Es dreht sich darum, wie sich ein Verbraucher auf dem Markt gegenüber Marken verhält, die von Prominenten empfohlen werden. In Indien kommen die meisten Prominenten aus der Welt des Films, des Sports und des Fernsehens. In dieser Studie wird ihr Einfluss auf die Verbraucher untersucht, wobei acht ihrer Eigenschaften berücksichtigt werden, nämlich Attraktivität, Kontroverse, Glaubwürdigkeit, Geschlecht, Leistung, Popularität, Beruf und...
Dieses Buch ist ein bescheidener Versuch, eine objektive und kritische Bewertung des Einflusses von Prominenten auf das Verbraucherverhalten vorzunehm...
cena: 357,39

 CELEBRITY BRAND ENDORSEMENTS AND CONSUMER BEHAVIOUR - A CASE ANALYSIS Sharma, Ashish Kumar, Sharma, Anjali, Goyal, Ankita 9786205516270
CELEBRITY BRAND ENDORSEMENTS AND CONSUMER BEHAVIOUR - A CASE ANALYSIS

ISBN: 9786205516270 / Angielski / Miękka / 172 str.

ISBN: 9786205516270/Angielski/Miękka/172 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Ashish Kumar Sharma; Anjali Sharma; Ankita Goyal
This book is a humble attempt to make an objective and critical appraisal of the influence of Celebrities on consumer behaviour. It revolves around how a consumer behaves at the market-place towards brands endorsed by Celebrities. In India's case, most of the Celebrities are from the worlds of films, sports and TV, and in this study, their impact on consumers is researched while taking into consideration eight of their attributes viz. Attractiveness, Controversy, Credibility, Gender, Performance, Popularity, Profession and Territory. Consumer behaviour is studied towards select ten brands...
This book is a humble attempt to make an objective and critical appraisal of the influence of Celebrities on consumer behaviour. It revolves around ho...
cena: 357,39


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia