• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Anjan Thakor » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 11

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Innovation and Growth: What Do We Know? Thakor, Anjan 9789814343534
Innovation and Growth: What Do We Know?

ISBN: 9789814343534 / Angielski / Twarda / 2013 / 196 str.

ISBN: 9789814343534/Angielski/Twarda/2013/196 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anjan Thakor
Written entirely by faculty at the Olin Business School, Washington University in St Louis, this book provides a variety of practical and implementable perspectives on innovation for managers. It also contains chapters that provide reviews of the academic research on innovation in the faculty members' specific areas of expertise.
Written entirely by faculty at the Olin Business School, Washington University in St Louis, this book provides a variety of practical and implementabl...
cena: 292,67 zł

 The Four Colors of Business Growth Anjan V Thakor 9780123852397
The Four Colors of Business Growth

ISBN: 9780123852397 / Angielski / Miękka / 2011 / 165 str.

ISBN: 9780123852397/Angielski/Miękka/2011/165 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anjan V Thakor

Defining an organization by its growth strategy enables business leaders to make better decisions about the ways their companies compete. Anjan Thakor's four categories of growth, which he arranges into the Competing Values Framework, delivers methods for developing strategies grounded in internal cultures and industry goals. Written for professionals, this book provides easy access to concepts in fields as diverse as corporate strategy, finance, organizational behavior, change management, and leadership.

  • Teaches ways to formulate a growth strategy and implement it through...

Defining an organization by its growth strategy enables business leaders to make better decisions about the ways their companies compete. Anjan Tha...

cena: 160,92 zł

 The Purpose of Banking: Transforming Banking for Stability and Economic Growth Anjan V. Thakor 9780190919535
The Purpose of Banking: Transforming Banking for Stability and Economic Growth

ISBN: 9780190919535 / Angielski / Twarda / 2019 / 224 str.

ISBN: 9780190919535/Angielski/Twarda/2019/224 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anjan V. Thakor
cena: 165,21 zł

 Competing Values Leadership Thakor, Anjan V. 9781800888944
Competing Values Leadership

ISBN: 9781800888944 / Angielski / Twarda / 2022 / 256 str.

ISBN: 9781800888944/Angielski/Twarda/2022/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anjan V. Thakor
cena: 523,72 zł

 Becoming a Better Value Creator: How to Improve the Company's Bottom Line--And Your Own Thakor, Anjan Y. 9780470462096
Becoming a Better Value Creator: How to Improve the Company's Bottom Line--And Your Own

ISBN: 9780470462096 / Angielski / Miękka / 2008 / 274 str.

ISBN: 9780470462096/Angielski/Miękka/2008/274 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anjan Y. Thakor
Why do some companies perform beyond expectation year after year while others start out strong but quickly fizzle? The answer lies in their ability to create long-term value. In this book, a leading professor at the top-ranked University of Michigan Business School presents five keys to creating value by incorporating the efforts of marketing, manufacturing, human resources, and finance in a strategy for continuing bottom-line success. His fresh look at what makes companies work shows managers how they can identify the factors that create value and use them to benefit their organizations and...
Why do some companies perform beyond expectation year after year while others start out strong but quickly fizzle? The answer lies in their ability to...
cena: 115,10 zł

 Competing Values Leadership Thakor, Anjan V. 9781800888968
Competing Values Leadership

ISBN: 9781800888968 / Angielski / Miękka / 2022 / 256 str.

ISBN: 9781800888968/Angielski/Miękka/2022/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anjan V. Thakor
cena: 143,51 zł

 Handbook of Financial Intermediation and Banking Arnoud Boot Anjan V. Thakor 9780444515582
Handbook of Financial Intermediation and Banking

ISBN: 9780444515582 / Angielski / Twarda / 2008 / 577 str.

ISBN: 9780444515582/Angielski/Twarda/2008/577 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Arnoud Boot; Anjan V. Thakor
The growth of financial intermediation research has yielded a host of questions that have pushed "design" issues to the fore even as the boundary between financial intermediation and corporate finance has blurred. This volume presents review articles on six major topics that are connected by information-theoretic tools and characterized by valuable perspectives and important questions for future research. Touching upon a wide range of issues pertaining to the designs of securities, institutions, trading mechanisms and markets, industry structure, and regulation, this volume will encourage...
The growth of financial intermediation research has yielded a host of questions that have pushed "design" issues to the fore even as the boundary betw...
cena: 658,50 zł

 The Economics of Higher Purpose: Eight Counterintuitive Steps for Creating a Purpose-Driven Organization [Standard Large Print 16 Pt Edition] Robert E Quinn, Anjan V Thakor 9780369373045
The Economics of Higher Purpose: Eight Counterintuitive Steps for Creating a Purpose-Driven Organization [Standard Large Print 16 Pt Edition]

ISBN: 9780369373045 / Angielski / Miękka / 2019 / 464 str.

ISBN: 9780369373045/Angielski/Miękka/2019/464 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Robert E Quinn;Anjan V Thakor
cena: 167,82 zł

 Contemporary Financial Intermediation Greenbaum, Stuart I. Thakor, Anjan V. Boot, Arnoud 9780124051966
Contemporary Financial Intermediation

ISBN: 9780124051966 / Angielski / Twarda / 2015 / 490 str.

ISBN: 9780124051966/Angielski/Twarda/2015/490 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)

In Contemporary Financial Intermediation, Third Edition, Greenbaum, Thakor and Boot offer a distinctive approach to financial markets and institutions, presenting an integrated portrait that puts information at the core.

Instead of simply naming and describing markets, regulations, and institutions as competing books do, the authors explore the endless subtlety and plasticity of financial institutions and credit markets.

This edition has six new chapters and increased, enhanced pedagogical supplements. The book is ideal for anyone working in the financial sector,...

In Contemporary Financial Intermediation, Third Edition, Greenbaum, Thakor and Boot offer a distinctive approach to financial markets and in...

cena: 451,20 zł

 Contemporary Financial Intermediation Stuart I. Greenbaum Anjan V. Thakor Arnoud Boot 9780124052086
Contemporary Financial Intermediation

ISBN: 9780124052086 / Angielski / Twarda / 2019 / 490 str.

ISBN: 9780124052086/Angielski/Twarda/2019/490 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart I. Greenbaum; Anjan V. Thakor; Arnoud Boot
cena: 497,53 zł

 Contemporary Financial Intermediation Stuart I. Greenbaum Arnoud W. a. Boot Anjan V. Thakor 9780443274718
Contemporary Financial Intermediation

ISBN: 9780443274718 / Angielski / 01-03-2026

ISBN: 9780443274718/Angielski/01-03-2026

Książka dostępna od: 01-03-2026
Stuart I. Greenbaum; Arnoud W. a. Boot; Anjan V. Thakor
Planowany termin premiery książki: 01-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
575,53 zł
546,75 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia