wyszukanych pozycji: 4
Online Consumer Behavior: Theory and Research in Social Media, Advertising and E-Tail
ISBN: 9781848729698 / Angielski / Twarda / 2012 / 400 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. Theory and Research in Social Media Advertising and E-tail.
Theory and Research in Social Media Advertising and E-tail.
|
|
cena:
597,65 zł |
Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts: The Dark Side of Social Media for Brands
ISBN: 9781032670492 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
228,62 zł |
Corporate Cancel Culture and Brand Boycotts: The Dark Side of Social Media for Brands
ISBN: 9781032670515 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych. |
|
cena:
701,59 zł |
Advertising and Integrated Brand Promotion
ISBN: 9780357721407 / Angielski / Miękka / 2022 / 448 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych. |
|
cena:
415,71 zł |