• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Alwitt, Linda F. » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications Alwitt, Linda F. 9780367498801
Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications

ISBN: 9780367498801 / Angielski / Twarda / 2021 / 318 str.

ISBN: 9780367498801/Angielski/Twarda/2021/318 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
cena: 631,52

 The Low-Income Consumer: Adjusting the Balance of Exchange Alwitt, Linda F. 9780803972124
The Low-Income Consumer: Adjusting the Balance of Exchange

ISBN: 9780803972124 / Angielski / Miękka / 1996 / 208 str.

ISBN: 9780803972124/Angielski/Miękka/1996/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Linda F. Alwitt; Thomas Donley
Product, price, promotion and place: these are the four key areas in which marketing influences consumers. This innovative book takes the stance that poor consumers are distinctly disadvantaged in each of these areas. Documenting the imbalance of the exchange process by describing the business practice of those who market to poor consumers, issues related to basic necessities such as food, housing and transportation are addressed, as well as the consumption of sin' products by poor consumers.

The problems faced by those who target low-income consumers are also examined, including the...

Product, price, promotion and place: these are the four key areas in which marketing influences consumers. This innovative book takes the stance that ...
cena: 408,06

 The Low-Income Consumer: Adjusting the Balance of Exchange Alwitt, Linda F. 9780803972117
The Low-Income Consumer: Adjusting the Balance of Exchange

ISBN: 9780803972117 / Angielski / Twarda / 1996 / 208 str.

ISBN: 9780803972117/Angielski/Twarda/1996/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Linda F. Alwitt; Thomas Donley
Product, price, promotion and place: these are the four key areas in which marketing influences consumers. This innovative book takes the stance that poor consumers are distinctly disadvantaged in each of these areas. Documenting the imbalance of the exchange process by describing the business practice of those who market to poor consumers, issues related to basic necessities such as food, housing and transportation are addressed, as well as the consumption of sin' products by poor consumers.

The problems faced by those who target low-income consumers are also examined, including the...

Product, price, promotion and place: these are the four key areas in which marketing influences consumers. This innovative book takes the stance that ...
cena: 646,09

 Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications Linda F. Alwitt Andrew A. Mitchell 9780367498955
Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications

ISBN: 9780367498955 / Angielski

ISBN: 9780367498955/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Linda F. Alwitt; Andrew A. Mitchell
In the 1980s our understanding of how advertising affects consumer behaviour was undergoing a dramatic transformation. However, there were still many unanswered questions. Originally published in 1985, the chapters in this volume provide insights into these questions.
In the 1980s our understanding of how advertising affects consumer behaviour was undergoing a dramatic transformation. However, there were still many ...
cena: 160,26


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia