• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications

ISBN-13: 9780367498801 / Angielski / Twarda / 2021 / 318 str.

Alwitt, Linda F.
Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications Alwitt, Linda F. 9780367498801 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Psychological Processes and Advertising Effects: Theory, Research, and Applications

ISBN-13: 9780367498801 / Angielski / Twarda / 2021 / 318 str.

Alwitt, Linda F.
cena 632,81 zł
(netto: 602,68 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 579,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

In the 1980s our understanding of how advertising affects consumer behaviour was undergoing a dramatic transformation. However, there were still many unanswered questions. Originally published in 1985, the chapters in this volume provide insights into these questions.

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > General
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Seria wydawnicza:
Psychology Revivals
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367498801
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
318
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Preface.  Introduction Linda F. Alwitt and Andrew A. Mitchell  Part 1: Affective Reactions to Advertising  1. How Advertising Works at Contact Rajeev Batra and Michael L. Ray  2. Affective and Cognitive Antecedents of Attitude Toward the Ad: A Conceptual Framework Richard J. Lutz  3. The Influence of Affective Reactions to Advertising: Direct and Indirect Mechanisms of Change Danny L. Moore and J. Wesley Hutchinson  Part 2: Persuasion  4. Central and Peripheral Routes to Persuasion: The Role of Message Repetition John T. Cacioppo and Richard E. Petty  5. Conceptual and Methodological Issues in Examining the Relationship Between Consumer Memory and Judgment Meryl Lichtenstein and Thomas K. Srull  6. The Relationship Between Advertising Recall and Persuasion: An Experimental Investigation Ann E. Beattie and Andrew A. Mitchell  7. A Reliable Sleeper Effect in Persuasion: Implications for Opinion Change Theory and Research Anthony R. Pratkanis and Anthony G. Greenwald  Part 3: Psychological Processes During Television Viewing  8. Online Cognitive Processing of Television Daniel R. Anderson  9. EEG Activity Reflects the Content of Commercials Linda F. Alwitt  Part 4: Involvement  10. Cognitive Theory and Audience Involvement Anthony G. Greenwald and Clark Leavitt  11. The Effect of People/Product Relationships on Advertising Processing Peter Cushing and Melody Douglas-Tate  12. Understanding Consumers’ Cognitive Structures: The Relationship of Levels of Abstraction to Judgements of Psychological Distance and Preference Thomas J. Reynolds, Jonathan Gutman and John A. Fiedler  13. Concluding Remarks Linda F. Alwitt and Andrew A. Mitchell.  Author Index.  Subject Index.

Linda F. Alwitt, Andrew A. Mitchell



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia