• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Allen J Morrison » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 6

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Strategies in Global Industries: How U.S. Businesses Compete Morrison, Allen 9780899305288
Strategies in Global Industries: How U.S. Businesses Compete

ISBN: 9780899305288 / Angielski / Miękka / 1990 / 216 str.

ISBN: 9780899305288/Angielski/Miękka/1990/216 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Professor Allen J. Morrison

This insightful monograph explodes some of the myths introduced by well-known business consultants and by strategic planning academics and replaces myth with comprehensive model of business strategies that is a applicable to the contemporary marketplace where international trade and competitiveness are issues of critical concern. Today's American businesses are challenged both at home and abroad in market battles that frequently threaten the survival of entire domestic industries. In Strategies in Global Industries, Morrison develops a comprehensive model of business strategies that is a...

This insightful monograph explodes some of the myths introduced by well-known business consultants and by strategic planning academics and replaces...

cena: 357,95

 The Global Leadership Challenge J. Stewart Black Allen Morrison 9780415703390
The Global Leadership Challenge

ISBN: 9780415703390 / Angielski / Twarda / 2014 / 248 str.

ISBN: 9780415703390/Angielski/Twarda/2014/248 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
J. Stewart Black; Allen Morrison

The economy is global, businesses are increasingly global, management has gone global and there is an increasing demand (and reward) for truly skilled global leaders, managers and executives. Black and Morrison address this change by asking why and when globalization truly began and explain how businesses can adapt themselves to remain competitive in increasingly global markets.

Written by authoritative experts and based on extensive, up-to-date research and interviews with leading global leaders, The Global Leadership Challenge provides practical tools to develop global...

The economy is global, businesses are increasingly global, management has gone global and there is an increasing demand (and reward) for truly skil...

cena: 728,68

 Failure to Globally Launch: The Case for Aspiring Market Giants Allen J. Morrison J. Stewart Black 9780615941738
Failure to Globally Launch: The Case for Aspiring Market Giants

ISBN: 9780615941738 / Angielski / Miękka / 2014 / 166 str.

ISBN: 9780615941738/Angielski/Miękka/2014/166 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Allen J. Morrison; J. Stewart Black
Morrison and Black examine how companies can globalize both their operations and their people. FAILURE TO GLOBALLY LAUNCH explains how success at certain stages of globalization can actually get in the way of success at later stages unless leaders take proactive steps to avoid this paradox. FAILURE TO GLOBALLY LAUNCH follows the globalization of a real but disguised company and one of its key leaders. In the process it highlights the common pitfalls along the path of globalization. In particular, it examines how the drivers of success at one stage of globalization actually get in the way of...
Morrison and Black examine how companies can globalize both their operations and their people. FAILURE TO GLOBALLY LAUNCH explains how success at cert...
cena: 79,78

 The Global Leadership Challenge J Stewart Black & Allen Morrison 9780415703406
The Global Leadership Challenge

ISBN: 9780415703406 / Angielski / Miękka / 2014 / 248 str.

ISBN: 9780415703406/Angielski/Miękka/2014/248 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
J Stewart Black & Allen Morrison

The economy is global, businesses are increasingly global, management has gone global and there is an increasing demand (and reward) for truly skilled global leaders, managers and executives. Black and Morrison address this change by asking why and when globalization truly began and explain how businesses can adapt themselves to remain competitive in increasingly global markets.

Written by authoritative experts and based on extensive, up-to-date research and interviews with leading global leaders, The Global Leadership Challenge provides practical tools to develop global...

The economy is global, businesses are increasingly global, management has gone global and there is an increasing demand (and reward) for truly skil...

cena: 310,85

 The Global Leadership Challenge J. Stewart Black Allen J. Morrison 9780367376918
The Global Leadership Challenge

ISBN: 9780367376918 / Angielski / Miękka / 2020 / 276 str.

ISBN: 9780367376918/Angielski/Miękka/2020/276 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
J. Stewart Black; Allen J. Morrison
cena: 160,26

 The Global Leadership Challenge J. Stewart Black Allen J. Morrison 9780367366421
The Global Leadership Challenge

ISBN: 9780367366421 / Angielski / Twarda / 2020 / 276 str.

ISBN: 9780367366421/Angielski/Twarda/2020/276 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
J. Stewart Black; Allen J. Morrison
cena: 704,38


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia