• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Alexander Chernev » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 25

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Strategic Brand Management, 4th Edition

ISBN: 9781936572878 / Angielski

ISBN: 9781936572878/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 355,23

 
The Customer Science Handbook: Using Behavioral Insights to Create Breakthrough Customer Experiences

ISBN: 9781936572847 / Angielski

ISBN: 9781936572847/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 127,52

 The Business Model: How to Develop New Products, Create Market Value and Make the Competition Irrelevant Alexander Chernev 9781936572458
The Business Model: How to Develop New Products, Create Market Value and Make the Competition Irrelevant

ISBN: 9781936572458 / Angielski / Miękka / 2017 / 170 str.

ISBN: 9781936572458/Angielski/Miękka/2017/170 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev

New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The reason is that intuition is only one aspect of new product development. The other key ingredient of success is having a business model that outlines the ways in which new products will create market value.



This book offers a systematic approach to identifying market opportunities and developing breakthrough business models. It outlines the key principles of business model generation, presents a value-based framework for...

New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The ...

cena: 113,63

 Strategic Marketing Management, 11th Edition Alexander Chernev 9781936572892
Strategic Marketing Management, 11th Edition

ISBN: 9781936572892 / Angielski

ISBN: 9781936572892/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 306,41

 The Marketing Plan Handbook, 7th Edition Alexander Chernev 9781936572939
The Marketing Plan Handbook, 7th Edition

ISBN: 9781936572939 / Angielski

ISBN: 9781936572939/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 204,19

 The Marketing Plan Handbook Alexander Chernev 9781936572564
The Marketing Plan Handbook

ISBN: 9781936572564 / Angielski / Twarda / 2018 / 148 str.

ISBN: 9781936572564/Angielski/Twarda/2018/148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 517,42

 The Marketing Plan Handbook, 6th Edition Alexander Chernev 9781936572670
The Marketing Plan Handbook, 6th Edition

ISBN: 9781936572670 / Angielski / Miękka / 2020 / 156 str.

ISBN: 9781936572670/Angielski/Miękka/2020/156 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 153,08

 Marketing Management, Global Edition Alexander Chernev 9781292404813
Marketing Management, Global Edition

ISBN: 9781292404813 / Angielski / Miękka / 2021

ISBN: 9781292404813/Angielski/Miękka/2021

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 525,56

 
Strategic Brand Management, 4th Edition

ISBN: 9781936572861 / Angielski

ISBN: 9781936572861/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 255,31

 
The Customer Science Handbook

ISBN: 9781936572885 / Angielski

ISBN: 9781936572885/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 204,19

 Mastering the Case Interview, 9th Edition Alexander Chernev 9781936572144
Mastering the Case Interview, 9th Edition

ISBN: 9781936572144 / Angielski / Miękka / 2017 / 136 str.

ISBN: 9781936572144/Angielski/Miękka/2017/136 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 86,95

 The Marketing Plan Handbook, 7th Edition Alexander Chernev 9781936572922
The Marketing Plan Handbook, 7th Edition

ISBN: 9781936572922 / Angielski

ISBN: 9781936572922/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 101,97

 The Marketing Plan Handbook Alexander Chernev 9781936572557
The Marketing Plan Handbook

ISBN: 9781936572557 / Angielski / Miękka / 2018 / 148 str.

ISBN: 9781936572557/Angielski/Miękka/2018/148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 167,43

 Marketing Management - Theory and Practice, 2nd Edition Alexander Chernev 9781936572984
Marketing Management - Theory and Practice, 2nd Edition

ISBN: 9781936572984 / Angielski

ISBN: 9781936572984/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 355,99

 Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition Alexander Chernev 9781936572595
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition

ISBN: 9781936572595 / Angielski / Miękka / 2019 / 320 str.

ISBN: 9781936572595/Angielski/Miękka/2019/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 306,41

 Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition Alexander Chernev 9781936572748
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition

ISBN: 9781936572748 / Angielski / Twarda / 2019 / 320 str.

ISBN: 9781936572748/Angielski/Twarda/2019/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 409,54

 
Mastering the Case Interview, 10th Edition

ISBN: 9781936572816 / Angielski

ISBN: 9781936572816/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 42,83

 The Business Model: How to Develop New Products, Create Market Value and Make the Competition Irrelevant Alexander Chernev 9781936572465
The Business Model: How to Develop New Products, Create Market Value and Make the Competition Irrelevant

ISBN: 9781936572465 / Angielski / Twarda / 2017 / 174 str.

ISBN: 9781936572465/Angielski/Twarda/2017/174 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev

New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The reason is that intuition is only one aspect of new product development. The other key ingredient of success is having a business model that outlines the ways in which new products will create market value.

This book offers a systematic approach to identifying market opportunities and developing breakthrough business models. It outlines the key principles of business model generation, presents a value-based framework for...

New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The ...

cena: 194,33

 Strategic Marketing Management, 11th Edition Alexander Chernev 9781936572908
Strategic Marketing Management, 11th Edition

ISBN: 9781936572908 / Angielski

ISBN: 9781936572908/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 383,08

 Marketing Management - Theory and Practice, 2nd Edition Alexander Chernev 9781936572960
Marketing Management - Theory and Practice, 2nd Edition

ISBN: 9781936572960 / Angielski

ISBN: 9781936572960/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Alexander Chernev
cena: 715,56

 1  2  Następna

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia