wyszukanych pozycji: 25
![]() |
Strategic Brand Management, 4th Edition
ISBN: 9781936572878 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
355,23 |
![]() |
The Customer Science Handbook: Using Behavioral Insights to Create Breakthrough Customer Experiences
ISBN: 9781936572847 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
127,52 |
![]() |
The Business Model: How to Develop New Products, Create Market Value and Make the Competition Irrelevant
ISBN: 9781936572458 / Angielski / Miękka / 2017 / 170 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The reason is that intuition is only one aspect of new product development. The other key ingredient of success is having a business model that outlines the ways in which new products will create market value. This book offers a systematic approach to identifying market opportunities and developing breakthrough business models. It outlines the key principles of business model generation, presents a value-based framework for... New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The ... |
cena:
113,63 |
![]() |
Strategic Marketing Management, 11th Edition
ISBN: 9781936572892 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
306,41 |
![]() |
The Marketing Plan Handbook, 7th Edition
ISBN: 9781936572939 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
204,19 |
![]() |
The Marketing Plan Handbook
ISBN: 9781936572564 / Angielski / Twarda / 2018 / 148 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
517,42 |
![]() |
The Marketing Plan Handbook, 6th Edition
ISBN: 9781936572670 / Angielski / Miękka / 2020 / 156 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
153,08 |
![]() |
Marketing Management, Global Edition
ISBN: 9781292404813 / Angielski / Miękka / 2021 Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
525,56 |
![]() |
Strategic Brand Management, 4th Edition
ISBN: 9781936572861 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
255,31 |
![]() |
The Customer Science Handbook
ISBN: 9781936572885 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
204,19 |
![]() |
Mastering the Case Interview, 9th Edition
ISBN: 9781936572144 / Angielski / Miękka / 2017 / 136 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
86,95 |
![]() |
The Marketing Plan Handbook, 7th Edition
ISBN: 9781936572922 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
101,97 |
![]() |
The Marketing Plan Handbook
ISBN: 9781936572557 / Angielski / Miękka / 2018 / 148 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
167,43 |
![]() |
Marketing Management - Theory and Practice, 2nd Edition
ISBN: 9781936572984 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
355,99 |
![]() |
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition
ISBN: 9781936572595 / Angielski / Miękka / 2019 / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
306,41 |
![]() |
Strategic Marketing Management - The Framework, 10th Edition
ISBN: 9781936572748 / Angielski / Twarda / 2019 / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
409,54 |
![]() |
Mastering the Case Interview, 10th Edition
ISBN: 9781936572816 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
42,83 |
![]() |
The Business Model: How to Develop New Products, Create Market Value and Make the Competition Irrelevant
ISBN: 9781936572465 / Angielski / Twarda / 2017 / 174 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The reason is that intuition is only one aspect of new product development. The other key ingredient of success is having a business model that outlines the ways in which new products will create market value. This book offers a systematic approach to identifying market opportunities and developing breakthrough business models. It outlines the key principles of business model generation, presents a value-based framework for... New product success is often attributed to intuition. Yet, while some products born from intuition do make it big, many others crash and burn. The ... |
cena:
194,33 |
![]() |
Strategic Marketing Management, 11th Edition
ISBN: 9781936572908 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
383,08 |
![]() |
Marketing Management - Theory and Practice, 2nd Edition
ISBN: 9781936572960 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
715,56 |