wyszukanych pozycji: 13
![]() |
Fair Land Sarawak: Some Recollections of an Expatriate Officer
ISBN: 9780877277125 / Angielski / Miękka / 1993 / 196 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) An officer's first-person account of British colonial disengagement from Sarawak. Morrison explains the daily bureaucracy of colonial life from an inside perspective and details the changes that occurred during his years in Sarawak: the growth and...
An officer's first-person account of British colonial disengagement from Sarawak. Morrison explains the daily bureaucracy of colonial life from an ins...
|
cena:
140,25 |
![]() |
Marketing and Managing Tourism Destinations
ISBN: 9781032380674 / Angielski / Twarda / 2023 / 720 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs). This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on... |
cena:
653,11 |
![]() |
Routledge Handbook of Tourism Cities
ISBN: 9780367199999 / Angielski / Twarda / 2020 / 596 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
1064,33 |
![]() |
Hospitality and Travel Marketing
ISBN: 9781032274133 / Angielski / Miękka / 2022 / 688 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
227,34 |
![]() |
Hospitality and Travel Marketing
ISBN: 9781032274126 / Angielski / Twarda / 2022 / 688 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
628,93 |
![]() |
Routledge Handbook of Trends and Issues in Global Tourism Supply and Demand
ISBN: 9781032197739 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This Handbook provides a comprehensive overview of trends and issues in the global supply and demand on tourism.
This Handbook provides a comprehensive overview of trends and issues in the global supply and demand on tourism.
|
cena:
1112,72 |
![]() |
Marketing and Managing Tourism Destinations
ISBN: 9781032380698 / Angielski / Miękka / 2023 / 720 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on how destination management is planned, implemented, and evaluated as well as the management and operations of destination management organizations (DMOs). This book is a comprehensive and integrated introductory textbook covering destination management and marketing in one volume. It focuses on... |
cena:
270,87 |
![]() |
World Tourism Cities: A Systematic Approach to Urban Tourism
ISBN: 9780367629137 / Angielski / Twarda / 2021 / 342 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
701,49 |
![]() |
World Tourism Cities: A Systematic Approach to Urban Tourism
ISBN: 9780367629120 / Angielski / Miękka / 2021 / 342 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
193,46 |
![]() |
Routledge Handbook of Trends and Issues in Tourism Sustainability, Planning and Development, Management, and Technology
ISBN: 9781032271989 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
232,17 |
![]() |
Routledge Handbook of Trends and Issues in Global Tourism Supply and Demand
ISBN: 9781032197746 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
232,17 |
![]() |
Tourism Marketing: In the Age of the Consumer
ISBN: 9780415726368 / Angielski / Miękka / 2022 / 758 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Tourism Marketing: in the Age of the Consumer is a comprehensive and integrated textbook that uniquely considers tourism marketing from the customer perspective in the era of e-marketing and ethical tourism to reflect the way Tourism Marketing has evolved. It introduce students to the distinctive aspects of tourism marketing by concentrating on how tourism marketing is planned, implemented, and evaluated based upon a thorough understanding of contemporary tourist consumer behaviour. It further highlights the opportunities and challenges that future practitioners face in an increasingly... Tourism Marketing: in the Age of the Consumer is a comprehensive and integrated textbook that uniquely considers tourism marketing from the custome... |
cena:
227,34 |
![]() |
Handbook on Sustainable Urban Tourism
ISBN: 9781803926735 / Angielski / Twarda / 2024 / 642 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
1339,33 |