wyszukanych pozycji: 4
![]() |
Cause Related Marketing and its Impact on Sale
ISBN: 9783845402222 / Angielski / Miękka / 2011 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. This study examines the impact of cause related marketing (CRM) campaigns on brand loyalty, consumer purchase intention and on sales. The significance of this research involves the careful study to find the importance of CRM. This new form of marketing, practiced extensively from last two decades across the globe, focuses on CRM practices and its impacts on the companies' sales. It will help in: a) devising better strategies for the future, b) guide organization that CRM influence the choice of consumers, c) prove to be a very important tool and instrument in creating brand awareness &...
This study examines the impact of cause related marketing (CRM) campaigns on brand loyalty, consumer purchase intention and on sales. The significance...
|
cena:
253,29 zł |
![]() |
The Emerald Handbook of Tourism Economics and Sustainable Development
ISBN: 9781837537099 / Angielski / 18-09-2024 Książka dostępna od: 18-09-2024 |
Planowany termin premiery książki: 18-09-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
744,88 zł |
![]() |
The Emerald Handbook of Ethical Finance and Corporate Social Responsibility: A Framework for Sustainable Development
ISBN: 9781804554074 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 18-20 dni roboczych. |
cena:
892,24 zł |
![]() |
Digital Banking and Finance: A Handbook
ISBN: 9781800616240 / Angielski / 17-11-2024 Książka dostępna od: 17-11-2024 |
Planowany termin premiery książki: 17-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
610,03 zł |