wyszukanych pozycji: 5
L'emozione nella persuasione pubblicitaria: il caso dei social network
ISBN: 9786204099262 / Włoski / Miękka / 2021 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
180,57 zł |
L'émotion dans la persuasion publicitaire: Le cas des Réseaux Sociaux
ISBN: 9786138463412 / Francuski / Miękka / 2019 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
180,57 zł |
Emotion in advertising persuasion: The case of Social Networks
ISBN: 9786204099248 / Angielski / Miękka / 2021 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
180,57 zł |
Emoção na persuasão publicitária: O caso das Redes Sociais
ISBN: 9786204099279 / Portugalski / Miękka / 2021 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
180,57 zł |
Emotionen in der Werbeüberzeugung: Der Fall der sozialen Netzwerke
ISBN: 9786204099231 / Niemiecki / Miękka / 2021 / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
180,57 zł |