• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Adam Muhammad Amir » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 13

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Dynamik der Fokusgruppe Adam, Muhammad Amir 9786206491422
Dynamik der Fokusgruppe

ISBN: 9786206491422 / Niemiecki / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206491422/Niemiecki/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
In der Welt des Marketings gelten Fokusgruppen als wichtiges Instrument, um Feedback zu neuen Produkten und anderen Themen zu erhalten. Im Marketing werden Fokusgruppen in der Regel in den frühen Phasen der Produkt- oder Konzeptentwicklung eingesetzt, wenn Unternehmen versuchen, eine allgemeine Richtung für Marketinginitiativen festzulegen. Insbesondere ermöglichen Fokusgruppen Unternehmen, die ein neues Produkt entwickeln, verpacken, benennen oder testen wollen, das neue Produkt zu diskutieren, zu betrachten und/oder zu testen, bevor es der Öffentlichkeit zugänglich gemacht wird. Das...
In der Welt des Marketings gelten Fokusgruppen als wichtiges Instrument, um Feedback zu neuen Produkten und anderen Themen zu erhalten. Im Marketing w...
cena: 223,20

 Poqwlenie reklamy wne doma Adam, Muhammad Amir 9786206535515
Poqwlenie reklamy wne doma

ISBN: 9786206535515 / Rosyjski / Miękka / 92 str.

ISBN: 9786206535515/Rosyjski/Miękka/92 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 110,93

 Dinamica del gruppo di discussione Adam, Muhammad Amir 9786206491453
Dinamica del gruppo di discussione

ISBN: 9786206491453 / Włoski / Miękka / 80 str.

ISBN: 9786206491453/Włoski/Miękka/80 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 223,20

 Pubblicità emergente fuori casa Adam, Muhammad Amir 9786206535492
Pubblicità emergente fuori casa

ISBN: 9786206535492 / Włoski / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206535492/Włoski/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 223,20

 L'émergence de la publicité hors domicile Adam, Muhammad Amir 9786206535485
L'émergence de la publicité hors domicile

ISBN: 9786206535485 / Francuski / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206535485/Francuski/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
Les livres détaillent les tendances émergentes de la publicité extérieure au niveau mondial. L'affichage est un format traditionnel, mais l'affichage numérique (panneaux d'affichage numériques et réseaux basés sur la place) a connu une croissance significative ces dernières années ; par exemple, environ 4 900 panneaux d'affichage numériques ont été installés en Chine et aux États-Unis. La tendance à l'affichage numérique se développe également au Pakistan. Les panneaux d'affichage traditionnels en bord de route restent la forme prédominante de l'affichage aux États-Unis,...
Les livres détaillent les tendances émergentes de la publicité extérieure au niveau mondial. L'affichage est un format traditionnel, mais l'affich...
cena: 223,20

 Aufkommende Out-of-Home-Werbung Adam, Muhammad Amir 9786206535461
Aufkommende Out-of-Home-Werbung

ISBN: 9786206535461 / Niemiecki / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206535461/Niemiecki/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
Das Buch beschreibt neue Trends in der weltweiten Außenwerbung. Plakatwerbung ist ein traditionelles OOH-Werbeformat, aber in den letzten Jahren gab es ein erhebliches Wachstum bei der digitalen OOH-Werbung (digitale Plakatwände und ortsbezogene Netzwerke); so wurden beispielsweise in China und den Vereinigten Staaten etwa 4.900 digitale Plakatwände installiert. Der Trend zur digitalen Außenwerbung ist auch in Pakistan im Kommen. Traditionelle Plakatwände am Straßenrand sind in den USA nach wie vor die vorherrschende Form der OOH-Werbung mit 66 Prozent des jährlichen Gesamtumsatzes....
Das Buch beschreibt neue Trends in der weltweiten Außenwerbung. Plakatwerbung ist ein traditionelles OOH-Werbeformat, aber in den letzten Jahren gab ...
cena: 223,20

 Dinâmica dos grupos de discussão Adam, Muhammad Amir 9786206491477
Dinâmica dos grupos de discussão

ISBN: 9786206491477 / Portugalski / Miękka / 84 str.

ISBN: 9786206491477/Portugalski/Miękka/84 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 223,20

 Publicidade emergente fora de casa Adam, Muhammad Amir 9786206535508
Publicidade emergente fora de casa

ISBN: 9786206535508 / Portugalski / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206535508/Portugalski/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 223,20

 Dinamika fokus-grupp Adam, Muhammad Amir 9786206491484
Dinamika fokus-grupp

ISBN: 9786206491484 / Rosyjski / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206491484/Rosyjski/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 88,57

 Dynamique des groupes de discussion Adam, Muhammad Amir 9786206491446
Dynamique des groupes de discussion

ISBN: 9786206491446 / Francuski / Miękka / 88 str.

ISBN: 9786206491446/Francuski/Miękka/88 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
Dans le monde du marketing, les groupes de discussion sont considérés comme un outil important pour obtenir un retour d'information sur les nouveaux produits, ainsi que sur d'autres sujets. Dans le domaine du marketing, les groupes de discussion sont généralement utilisés aux premiers stades du développement d'un produit ou d'un concept, lorsque les organisations tentent de créer une orientation générale pour l'initiative marketing. En particulier, les groupes de discussion permettent aux entreprises qui souhaitent développer, emballer, nommer ou tester la commercialisation d'un...
Dans le monde du marketing, les groupes de discussion sont considérés comme un outil important pour obtenir un retour d'information sur les nouveaux...
cena: 223,20

 Emerging Out of Home Advertising : Out of Home Advertising Adam, Muhammad Amir 9783330034099
Emerging Out of Home Advertising : Out of Home Advertising

ISBN: 9783330034099 / Angielski / Miękka / 2017 / 116 str.

ISBN: 9783330034099/Angielski/Miękka/2017/116 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 223,20

 Focus Group Dynamics Adam, Muhammad Amir 9783330032941
Focus Group Dynamics

ISBN: 9783330032941 / Angielski / Miękka / 2017 / 108 str.

ISBN: 9783330032941/Angielski/Miękka/2017/108 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muhammad Amir Adam
cena: 223,20

 How Packaging Elements impact Consumers' buying decisions Adam Muhammad Amir                       Ali Kamran 9783659660443
How Packaging Elements impact Consumers' buying decisions

ISBN: 9783659660443 / Angielski / Miękka / 2014 / 100 str.

ISBN: 9783659660443/Angielski/Miękka/2014/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Adam Muhammad Amir;Ali Kamran
This research paper examines the impact of packaging elements on consumer buying behavior. The motivation for carrying out this study is to know how packaging elements impact on consumers buying behavior. Packaging has now changed its traditional role of protecting the product to communicate a complete message about the product, to get the consumer attention on retail stores and to provide convenience for consumers to use the product (Rundh, 2013). It is important for firms, marketers and packaging designers to know how packaging influences consumers' purchase decisions. In order to know the...
This research paper examines the impact of packaging elements on consumer buying behavior. The motivation for carrying out this study is to know how p...
cena: 245,56


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia