• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Abdullah Tijani Dua Ahmed » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 KPIs von Mobilfunkanbietern und vom Kunden wahrgenommene QoS Ahmed, Abdullah Tijani Dua, Patrick A.N, Aboku 9786207114900
KPIs von Mobilfunkanbietern und vom Kunden wahrgenommene QoS

ISBN: 9786207114900 / Niemiecki / Miękka / 100 str.

ISBN: 9786207114900/Niemiecki/Miękka/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abdullah Tijani Dua Ahmed; Aboku Patrick A.N
Die Studie "The Relationship between Key Performance Indicators of Mobile Service Providers and Customer Perceived Quality Of Service" soll die Beziehung zwischen der Wahrnehmung der Servicequalität durch die Teilnehmer und den verschiedenen vom Netzbetreiber überwachten KPIs ermitteln und herstellen. Am Ende der Studie werden Sie die Diakotomie eines realen Dienstleistungsnutzers und der von Telekommunikationsbetreibern gemessenen KQIs verstehen.
Die Studie "The Relationship between Key Performance Indicators of Mobile Service Providers and Customer Perceived Quality Of Service" soll die Bezieh...
cena: 178,89

 KPI dei fornitori di servizi mobili e QoS percepita dai clienti Ahmed, Abdullah Tijani Dua, Patrick A.N, Aboku 9786207115051
KPI dei fornitori di servizi mobili e QoS percepita dai clienti

ISBN: 9786207115051 / Włoski / Miękka / 96 str.

ISBN: 9786207115051/Włoski/Miękka/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abdullah Tijani Dua Ahmed; Aboku Patrick A.N
cena: 169,92

 KPIs de fornecedores de serviços móveis e QoS percebida pelo cliente Ahmed, Abdullah Tijani Dua, Patrick A.N, Aboku 9786207115068
KPIs de fornecedores de serviços móveis e QoS percebida pelo cliente

ISBN: 9786207115068 / Portugalski / Miękka / 96 str.

ISBN: 9786207115068/Portugalski/Miękka/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abdullah Tijani Dua Ahmed; Aboku Patrick A.N
cena: 169,92

 ICP des fournisseurs de services mobiles et qualité de service perçue par les clients Ahmed, Abdullah Tijani Dua, Patrick A.N, Aboku 9786207115099
ICP des fournisseurs de services mobiles et qualité de service perçue par les clients

ISBN: 9786207115099 / Francuski / Miękka / 96 str.

ISBN: 9786207115099/Francuski/Miękka/96 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Abdullah Tijani Dua Ahmed; Aboku Patrick A.N
Cette étude intitulée "The Relationship between Key Performance Indicators of mobile service providers and Customer Perceived Quality Of Service" vise à déterminer et à établir la relation entre la perception de l'abonné sur la qualité de service et les différents KPI suivis par le fournisseur de réseau. A la fin de l'étude, vous comprendrez la diacotomie entre un utilisateur de service réel et les KQI de mesure des opérateurs de télécommunication.
Cette étude intitulée "The Relationship between Key Performance Indicators of mobile service providers and Customer Perceived Quality Of Service" vi...
cena: 178,89


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia