• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

ANUBHAV ANAND MISHRA » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 7

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Kundenzufriedenheit und Privatkundengeschäft MISHRA, ANUBHAV  ANAND 9786203131437
Kundenzufriedenheit und Privatkundengeschäft

ISBN: 9786203131437 / Niemiecki / Miękka / 72 str.

ISBN: 9786203131437/Niemiecki/Miękka/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
ANUBHAV ANAND MISHRA
Der Retail-Bankensektor ist aufgrund des verschärften Wettbewerbs und der Einführung moderner Technologien einem tiefgreifenden Wandel unterworfen. Die Kunden sind nun bewusster geworden als in der Vergangenheit und suchen infolgedessen ständig nach einer besseren Qualität der Dienstleistungen ihrer Retailbanken, die sie zufrieden stellen können. Dieses Buch hilft bei der Identifizierung der Beziehungsdimensionen, die für die Zufriedenheit der Kunden verantwortlich sind, und ermöglicht auch die Einschätzung der Einflusskraft dieser Faktoren. Dies wiederum würde zur Verbesserung der...
Der Retail-Bankensektor ist aufgrund des verschärften Wettbewerbs und der Einführung moderner Technologien einem tiefgreifenden Wandel unterworfen. ...
cena: 219,69 zł

 Customer Satisfaction and Retail Banking Anubhav Anand Mishra 9783844394238
Customer Satisfaction and Retail Banking

ISBN: 9783844394238 / Angielski / Miękka / 2011 / 76 str.

ISBN: 9783844394238/Angielski/Miękka/2011/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anubhav Anand Mishra
cena: 219,69 zł

 
Zadowolenie klienta i bankowosc detaliczna

ISBN: 9786203131390 / Polski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786203131390/Polski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
ANUBHAV ANAND MISHRA
cena: 219,69 zł

 
Satisfação do Cliente e Banca de Retalho

ISBN: 9786203131383 / Portugalski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786203131383/Portugalski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
ANUBHAV ANAND MISHRA
cena: 219,69 zł

 
Soddisfazione del cliente e Retail Banking

ISBN: 9786203131413 / Włoski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786203131413/Włoski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
ANUBHAV ANAND MISHRA
cena: 219,69 zł

 
Satisfaction des clients et banque de détail

ISBN: 9786203131420 / Francuski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786203131420/Francuski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
ANUBHAV ANAND MISHRA
Le secteur de la banque de détail est en pleine mutation en raison d'une concurrence accrue et de l'introduction de technologies modernes. Aujourd'hui, les clients sont plus conscients qu'ils ne l'étaient dans le passé et, par conséquent, ils recherchent en permanence une meilleure qualité de services de la part de leurs banques de détail qui puisse leur donner satisfaction. Ce livre aide à identifier les dimensions de la relation qui sont responsables de la satisfaction des clients et permet également d'évaluer le pouvoir d'influence de ces facteurs. Cela contribuerait à améliorer...
Le secteur de la banque de détail est en pleine mutation en raison d'une concurrence accrue et de l'introduction de technologies modernes. Aujourd'hu...
cena: 219,69 zł

 
Klanttevredenheid en Retail Banking

ISBN: 9786203131406 / Holenderski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9786203131406/Holenderski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
ANUBHAV ANAND MISHRA
cena: 219,69 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia