ilość książek w kategorii: 3399
Przeciwieństwa
ISBN: 5902410004652 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Co kojarzy się z dobrem? Anioł!
W takim razie zły będzie...? Na to pytanie odpowie nasza gra! Zestaw, w większych grupach może służyć jako układanka, na podstawie której nauczyciel w przedszkolu scharakteryzuje i utrwali cechy przeciwne przedmiotów i zjawisk. Oprócz walorów poznawczych gra „Przeciwieństwa” rozwija pamięć, uczy koncentracji i uprzyjemnia wolne chwile w gronie rodzinnym. Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 3+ Co kojarzy się z dobrem? Anioł!
W takim razie zły będzie...? Na to pytanie odpowie nasza gra! Zestaw, w większych grupach może ... |
|
28,18 zł |
Poznaję literki
ISBN: 5902410005581 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Jeśli chcesz nauczyć swoje dziecko alfabetu sięgnij po grę edukacyjną „Poznaję literki”. Gra puzzlowa jest skutecznym sposobem dydaktycznym, dzięki któremu Twoje dziecko zaznajomi się z podstawowymi literkami. Zestaw zawiera 30 par puzzli i kostkę do gry.
Na połowie elementów znajdują się literki, na reszcie są odpowiadające im obrazki. Poprzez kojarzenie obrazków z literkami Twoje dziecko w łatwy sposób opanuje alfabet. Dodatkowo wypowiadając połączone pary czyli litery i wyraz maluch zaznajomi się z fonetyczną wymową liter. Gra polecana jest na etapie nauczania... Jeśli chcesz nauczyć swoje dziecko alfabetu sięgnij po grę edukacyjną „Poznaję literki”. Gra puzzlowa jest skutecznym sposobem dydaktycznym,...
|
|
28,18 zł |
Skarbiec
ISBN: 5902410006014 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Jesteś żądny przygód i lubisz wyzwania? Jeśli tak, to przekonaj się, jakie niezwykłe zdarzenia czekają Cię na pustynnym szlaku. Nie martw się, nie będziesz tam sam. Twoim przewodnikiem będzie dzielny Ali, z którym wyruszysz na wyprawę do ukrytego skarbca.
Gra planszowa „Skarbiec” to idealny sposób na to, abyś ćwiczył i rozwijał swoją koncentrację. Gra pobudza do myślenia, ponieważ często stawia zawodników w dość trudnych sytuacjach. Doskonała zabawa planszowo-strategiczna, w którą mogą grać wszyscy w wieku od 5 do 105 lat. Zawartość pudełka: plansza 4... Jesteś żądny przygód i lubisz wyzwania? Jeśli tak, to przekonaj się, jakie niezwykłe zdarzenia czekają Cię na pustynnym szlaku. Nie martw si...
|
|
22,87 zł |
25 gier ALEX
ISBN: 5906018001570 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To bogaty i niezwykle atrakcyjny zestaw gier planszowych, losowych, zręcznościowych i karcianych. Zasady i charakter poszczególnych gier bardzo się od siebie różnią i dlatego zarówno dzieci jak i dorośli znajdą tu coś dla siebie.
Zawartość pudełka: dwustronna plansza, 16 pionków, 32 pionki niskie, 28 bierek, trójkąt, 15 kołków, kostka do gry, 28 kamieni, miseczka do pchełek, 4 pchełki duże, 16 małych pchełek, instrukcja. Gry przeznaczone dla 15 graczy w wieku od 5 lat. To bogaty i niezwykle atrakcyjny zestaw gier planszowych, losowych, zręcznościowych i karcianych. Zasady i charakter poszczególnych gier bardzo si...
|
|
48,20 zł |
Biznes po polsku ALEX
ISBN: 5906018001174 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Emocjonująca i zabawna gra, której scenariusz i zasady związane są ze światem finansów, strategią inwestowania. Grający mogą poznać smak ryzyka, odczuć satysfakcję z udanej transakcji finansowej, ale poznają także gorycz porażki, utraty kapitału, a niekiedy spotka ich klęska całkowitego bankructwa. Oprócz wymyślania i stosowania najlepszych strategii zarządzania swoimi finansami, posługiwania się planami i wyobraźnią - losami graczy kieruje także przypadek.
Zdarzają się, jak w realnym świecie, choroby, wypadki, urodziny, mandaty, kary i nagrody. Fabuła gry... Emocjonująca i zabawna gra, której scenariusz i zasady związane są ze światem finansów, strategią inwestowania. Grający mogą poznać smak ryz...
|
|
80,66 zł |
Biznes po polsku - travel ALEX
ISBN: 5906018001235 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. podróżna wersja Biznesu po polsku - prostsza i łatwiejsza od wersji planszowej - to wspaniała i ekscytująca gra.
Zręcznie operując swoim kapitałem, stosując odpowiednią strategię wobec przeciwników i majac odrobinę szczęścia, możesz dorobić się fortuny i zostać zwycięscą. Życzymy samych wygranych! Gra dla 2-5 graczy. Wiek: 8+ podróżna wersja Biznesu po polsku - prostsza i łatwiejsza od wersji planszowej - to wspaniała i ekscytująca gra.
Zręcznie operując swoim ka... |
|
47,56 zł |
Chińczyk mini ALEX
ISBN: 5906018003888 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To dzisiaj jedna z najpopularniejszych gier losowych. Ponadczasowość i niemalejącą popularność zawdzięcza swej prostocie i jasności zasad, a przede wszystkim dużej zmienności emocjonujących sytuacji. Atrakcją gry jest również to, że ma 3 różne warianty.
Zawartość pudełka: plansza - 1 sztuka pionki 4x4 sztuki kostka do gry instrukcja Wiek: 5+ Ilość graczy: 2-4 To dzisiaj jedna z najpopularniejszych gier losowych. Ponadczasowość i niemalejącą popularność zawdzięcza swej prostocie i jasności zasad, a p...
|
|
16,64 zł |
Co do czego tato? ALEX
ISBN: 5906018004090 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Polega na znalezieniu i zebraniu jak największej ilości kart powiązanych z obrazkami umieszczonymi na polach planszy, na których zatrzyma się pionek gracza. Gra rozwija umiejętność logicznego myślenia, wyobraźnię i zdolność skojarzeń.
Wiek: powyżej 4 lat Ilość graczy: 2-4. To gra dla dzieci w wieku przedszkolnym. Polega na znalezieniu i zebraniu jak największej ilości kart powiązanych z obrazkami umieszczonymi na pola...
|
|
29,86 zł |
Czytam wyrazy ALEX
ISBN: 5906018004793 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To gra w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jego nazwę. Po połączeniu właściwych puzzli gracz czyta nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące się na nich wyrazy.
Wiek" 5-8 lat Liczba graczy: 2-6. To gra w której dzieci mają za zadanie odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie par puzzli, z których jeden przedstawia obrazek, a drugi jeg...
|
|
19,36 zł |
Domino obrazkowe - owoce ALEX
ISBN: 5906018002072 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Każdy gracz wykłada w swojej kolejce jeden z elementów wylosowanych przed rozpoczęciem gry. Gracz może wyłożyć element na stół tylko wtedy, gdy znajdujący się na nim obrazek będzie pasował do ostatniego obrazka z ciągu elementów leżących już na stole. Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się swojej puli elementów z obrazkami.
Wiek: 4+ Ilość graczy: 1-5. Każdy gracz wykłada w swojej kolejce jeden z elementów wylosowanych przed rozpoczęciem gry. Gracz może wyłożyć element na stół tylko wtedy, ...
|
|
13,51 zł |
Domino obrazkowe - zwierzęta domowe ALEX
ISBN: 5906018002089 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Domino obrazkowe to gra polegająca na dopasowaniu elementów o tej samej wartości. Proponowana wersja wykonana jest w atrakcyjnej dla dzieci wersji obrazkowej. Gra zapewnia świetną zabawę zarówno młodszym jak i starszym dzieciom.
Zawartość pudełka:28 elementów domina, 10 plastikowych podstawek, instrukcja. Gra przeznaczona: od 1 do 5 graczy, w wieku od 4 lat. Domino obrazkowe to gra polegająca na dopasowaniu elementów o tej samej wartości. Proponowana wersja wykonana jest w atrakcyjnej dla dzieci wersji ...
|
|
13,51 zł |
Fiki Miki ALEX
ISBN: 5906018005097 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra oparta na bardzo prostych zasadach. Gracze muszą się w nich wykazać refleksem, pamięcią oraz spostrzegawczością. Wygrywa ten, kto najlepiej spamięta i najszybciej policzy obrazki znajdujące się na wykładanych kolejno kartach.
Gra dla 2-6 graczy. Wiek: 6+ Gra oparta na bardzo prostych zasadach. Gracze muszą się w nich wykazać refleksem, pamięcią oraz spostrzegawczością. Wygrywa ten, kto najlepiej...
|
|
32,69 zł |
Głoski do zabawy ALEX
ISBN: 5906018003635 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra kształcąca słuch fonemowy oraz koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację słuchową - umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisania. Uczy również przestrzegania ustalonych zasad.
Z tej gry mogą korzystać nie tylko logopedzi, pedagodzy i terapeuci, ale także rodzice, którzy chcą czas wspólnie spędzany z dzieckiem przeznaczyć na zabawy o charakterze edukacyjnym. Wiek: powyżej 5 lat Ilość graczy: 2-5 Zawartość pudełka: 55 kart żabek 55 kart ilustracji plansza pionki - 5 sztuk kostka instrukcja Gra kształcąca słuch fonemowy oraz koordynację wzrokowo-ruchową, koncentrację słuchową - umiejętności bardzo ważne w nauce czytania i pisan...
|
|
29,84 zł |
Jakie to flagi? ALEX
ISBN: 5906018003994 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra "Jakie to flagi" doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze moga również przy okazji dowiedzieć i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, ilosci ludności itp.
Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Zawartość pudełka: 55 kart, 55 tekturowych żetonów, 20 plastikowych żetonów, klepsydra, instrukcja. Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 7+ Gra "Jakie to flagi" doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikac...
|
|
16,64 zł |
Kolor i kształt ALEX
ISBN: 5906018003970 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2011 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To gra, w której zwycięzcą zostanie ten, kto pierwszy skojarzy kształt owoców z właściwym dla nich kolorem. Gra wyzwala duże emocje, jest świetnym treningiem na spostrzegawczość i refleks. Jej adresatem są nie tylko dzieci, również dorośli mogą w niej sprawdzić szybkość swoich reakcji.
Zawartość pudełka: 15 kart owoców, 2 bączki, 24 żetony, instrukcja. Gra dla 2-4 graczy. Wiek: 5+ To gra, w której zwycięzcą zostanie ten, kto pierwszy skojarzy kształt owoców z właściwym dla nich kolorem. Gra wyzwala duże emocje, jest świ...
|
|
21,48 zł |
Listonosz + Lisek Urwisek ALEX
ISBN: 5906018004861 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Listonosz to gra, w której jesteś Listonoszem. Twoim celem jest bezpiecznie dostarczyć listy do skrzynki pocztowej. Czeka Cię długa i trudna droga, musisz być uważny i mieć oczy dookoła głowy, by ktoś niepostrzeżenie nie ukradł Twoich listów.
Lisek Urwisek to gra, której bohaterem jest Lisek Urwisek, który bardzo lubi robić sobie żarty. Twoim zadaniem jest dotrzeć jak najszybciej do mety nie dając się nabrać Liskowi Urwiskowi. Zawartość pudełka: dwustronna plansza, kostka do gry, 4 pionki, instrukcja. Gra dla 1-4 graczy. Wiek: 5+ Listonosz to gra, w której jesteś Listonoszem. Twoim celem jest bezpiecznie dostarczyć listy do skrzynki pocztowej. Czeka Cię długa i trudna drog...
|
|
23,32 zł |
Literka do literki ALEX
ISBN: 5906018003734 / Polski / Kartonowa Foliowana / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. To zabawka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to również 2 warianty gry dla dzieci starszych , a nawet dla dorosłych graczy. Zabawa najmłodszych polega na tym by do wybieranych obrazków ułożyć z liter pasujące do nich wyrazy. Jest to doskonały pretekst do poznania liter oraz nauki czytania i pisania. Gry zapewniają z kolei wiele emocji, a jednocześnie zmuszają do myślenia i są świetnym treningiem koncentracji i uwagi.
Zawartość pudełka: 35 obrazków 96 liter 30 żetonów instrukcja. To zabawka edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Są to również 2 warianty gry dla dzieci starszych , a nawet dla dorosłych graczy. Zabawa n...
|
|
25,27 zł |
Literka do literki 2 ALEX
ISBN: 5906018004618 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. "Literka do literki 2" to zabawka edukacyjna, która jest znakomitą pomocą dla dzieci w początkowej fazie nauki czytania. Zabawka polega na tym, by ułożyć z liter wyrazy pasujące do wybranego obrazka. W trakcie zabawy, w towarzystwie opiekuna, dziecko uczy się rozpoznawać kształt i znaczenie liter.
To również interesująca i emocjonująca gra w dwóch wariantach dla dzieci starszych a nawet dorosłych, która zmusza do myślenia i jest świetnym treningiem koncentracji. Zawartość pudełka: 96 liter, 35 obrazków, 30 żetonów, instrukcja. Gra dla całej rodziny. Wiek: 5+ "Literka do literki 2" to zabawka edukacyjna, która jest znakomitą pomocą dla dzieci w początkowej fazie nauki czytania. Zabawka polega na tym, by...
|
|
25,27 zł |
Logix ALEX
ISBN: 5906018004021 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. LOGIX to gra logiczna, przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry każdy gracz losuje swój tajny kod, którego wzór musi potem ułożyć z kolorowych kul na przestrzennej planszy. Układając go, gracz stara się jednocześnie niweczyć plany przeciwników. Wygra ten, kto potrafi najlepiej przewidywać i będzie miał więcej szczęścia.
Zawartość pudełka: przestrzenna plansza, kule czerwone 6szt., kule zielone 6 szt., kule żółte 6 szt., kule niebieskie 6 szt., kule szare 2 szt., kula czarna 1 szt., podstawka do kul, karty... LOGIX to gra logiczna, przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. W trakcie gry każdy gracz losuje sw...
|
|
51,88 zł |
Pamięć dźwiękowa ALEX
ISBN: 5906018003642 / Polski / Kartonowa / 2012 Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Gra polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki sam dźwięk.
To gra dydaktyczna, której celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo-wzrokowo-ruchową. Wiek: 5+ Ilość graczy: 2-3. Gra polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków wydających taki...
|
|
51,86 zł |