• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Write To Influence - Quick Guides for Managers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Write To Influence - Quick Guides for Managers

ISBN-13: 9780981337449 / Angielski / Miękka / 2012 / 126 str.

Michel Theriault
Write To Influence - Quick Guides for Managers Michel Theriault 9780981337449 Woodstone Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Write To Influence - Quick Guides for Managers

ISBN-13: 9780981337449 / Angielski / Miękka / 2012 / 126 str.

Michel Theriault
cena 37,93
(netto: 36,12 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 38,03
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Writing is about more than conveying information. It's about influencing someone to follow directions, agree with your position, take action or approve your business case. Take what you think you know about writing in your job and turn it on its head. You probably thought it was about being clear and concise so the recipient would understand it. If so, you'd be wrong. If you want to be successful, you need to think about your writing differently - What it's really about is influencing others. You probably learned in high school or college English classes all about how to write, but they rarely focus on how to communicate, much less influence with your communications. Business communications in college is often more about formatting letters, the traditional headings to use' formal structure, numbering, using appendices, numbering, creating technical documents and more. What it doesn't prepare you for is how to use your business writing to influence others, a key skill to being successful manager and climbing the corporate ladder. And, it's not a lot of help in the high tech, fast paced communications world we live in today and communication is simply about conveying information. In fact, the important part of communication isn't just about conveying information, it's making sure the information you convey delivers the results you need. Think about what you write in your job. Do you write procedures? If so, you shouldn't simply want people to understand them, you want them to follow them. That's influence. If you write business cases, you don't want to lay out a clear, logical argument; you want the reader to give you approval - that's influence. If you write letters and emails, it isn't about being readable, with good grammar and accurate spelling. If you think about it, you are always trying to get someone to do something, whether it's agree with you, approve something, or do what you want. Few managers are well equipped for this shift in what writing mean, partly because of what we've been taught in school about writing and the way communication has been defined for us in the past. The first step is to know what you want, then craft your written communication not only to convey information, you need to make sure it influence others. This book gives you the techniques you need to change your writing from simply conveying information to influencing others.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Business Writing
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Wydawca:
Woodstone Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780981337449
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
126
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
20.29 x 12.7 x 0.69
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia