• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Worlds in Play: International Perspectives on Digital Games Research » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Worlds in Play: International Perspectives on Digital Games Research

ISBN-13: 9780820486437 / Angielski / Miękka / 2007 / 349 str.

Suzanne Castell; Jennifer Jenson; Suzanne De Castell
Worlds in Play: International Perspectives on Digital Games Research Bigum, Chris 9780820486437 Peter Lang Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Worlds in Play: International Perspectives on Digital Games Research

ISBN-13: 9780820486437 / Angielski / Miękka / 2007 / 349 str.

Suzanne Castell; Jennifer Jenson; Suzanne De Castell
cena 219,14
(netto: 208,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 217,44
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Worlds in Play, a map of the -state of play- in digital games research today, illustrates the great variety and extreme contrasts in the landscape cleft by contemporary digital games research. The chapters in this volume are the work of an international review board of seventy game-study specialists from fields spanning social sciences, arts, and humanities to the physical and applied sciences and technologies. A wellspring of inspiring concepts, models, protocols, data, methods, tools, critical perspectives, and directions for future work, Worlds in Play will support and assist in reading not only within, but across fields of play disciplinary, temporal, and geographical and encourage all of us to widen our focus to encompass the omni-dimensional phenomenon of -worlds in play.-"

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Games & Activities > Role Playing & Fantasy
Computers > Computer Science
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
Peter Lang Publishing
Seria wydawnicza:
New Literacies and Digital Epistemologies,
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780820486437
Rok wydania:
2007
Numer serii:
000258569
Ilość stron:
349
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Contents: Suzanne de Castell/Jen Jenson: Introduction - Janet H. Murray: Games as Joint Attentional Scenes - José P. Zagal/Michael Mateas/Clara Fernández-Vara/Brian Hochhalter/Nolan Lichti: Towards an Ontological Language for Game Analysis - Laura Ermi/Frans Mäyrä: Fundamental Components of the Gameplay Experience: Analyzing Immersion - Renata Gomes: The Design of Narrative as an Immersive Simulation - Ulrike Spierling: Interactive Digital Storytelling: Towards a Hybrid Conceptual Approach - Ian Bogost: Frame and Metaphor in Political Games - Patrick Crogan: Playing Through: The Future of Alternative and Critical Game Projects - Holin Lin/Chuen-Tsai Sun: «White-Eyed» and «Griefer» Player Culture: Deviance Construction in MMORPGs - Seth Giddings: Playing with Non-Humans: Digital Games as Technocultural Form - Kenji Ito: Possibilities of Non-Commercial Games: The Case of Amateur Role-Playing Games Designers in Japan - John A. L. Banks: Opening the Production Pipeline: Unruly Creators - Stephen N. Griffin: Push. Play: An Examination of the Gameplay Button - Clara Fernández-Vara/José Pablo Zagal/Michael Mateas: Evolution of Spatial Configurations in Videogames - William Huber: Fictive Affinities in Final Fantasy XI: Complicit and Critical Play in Fantastic Nations - Debra Polson/ Marcos Caceres: Lesser-Known Worlds: Bridging the Telematic Flows with Located Human Experience through Game Design - Peter Edelmann: Framing Virtual Law - Ron Wakkary/Marek Hatala/Robb Lovell/Milena Droumeva/Alissa Antle/Dale Evernden/Jim Bizzocchi: Socio-Ec(h)o: Ambient Intelligence and Gameplay - Simon Niedenthal: Shadowplay: Simulated Illumination in Game Worlds - Leif Gruenwoldt/Michael Katchabaw/Stephen Danton: Achieving Realistic Reactions in Modern Video Games - Mary Flanagan/Daniel C. Howe/Helen Nissenbaum: New Design Methods for Activist Gaming - Darryl Charles/Michael McNeill/Moira McAlister/Michaela Black/Adrian Moore/Karl Stringer/Julian Kücklich/Aphra Kerr: Adaptive Game Technology as a Player-Centered Approach to Game Design - Michael Mateas/Andrew Stern: Build It to Understand It: Ludology Meets Narratology in Game Design Space - Mike Carbonaro/Maria Cutumisu/Matthew McNaughton/Curtis Onuczko/Thomas Roy/Jonathan Schaeffer/Duane Szafron/Stephanie Gillis: Interactive Story Writing in the Classroom: Using Computer Games - Rikke Magnussen: Games as a Platform for Situated Science Practice - Diane Carr: Contexts, Pleasures, and Preferences: Girls Playing Computer Games - James Paul Gee: Are Video Games Good for Learning?

The Editors: Suzanne de Castell is Professor of Education at Simon Fraser University, where she researches literacies, media studies, and game-based educational technologies. She is completing a three-year study of new attentional economies for learning, and chaired the DiGRA (Digital Games Research Association) 2005 International Conference, from which this collection of papers was drawn.
Jennifer Jenson is Associate Professor of Pedagogy and Technology in the Faculty of Education at York University. Working with Suzanne de Castell and a team of students, she is co-designing an educational game, Contagion, and she is completing a three-year study of gender and digital gameplay.

Castell, Suzanne Suzanne de Castell is Professor of Education at Si... więcej >
Jenson, Jennifer Jennifer Jenson is associate professor, pedagogy a... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia