• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Working in the Service Sector: A Tale from Different Worlds » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Working in the Service Sector: A Tale from Different Worlds

ISBN-13: 9780415283229 / Angielski / Twarda / 2005 / 380 str.

Gerhard Bosch; Steffen Lehndorff
Working in the Service Sector: A Tale from Different Worlds Bosch, Gerhard 9780415283229 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Working in the Service Sector: A Tale from Different Worlds

ISBN-13: 9780415283229 / Angielski / Twarda / 2005 / 380 str.

Gerhard Bosch; Steffen Lehndorff
cena 731,67 zł
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The rise to prominence of the service sector - heralded over half a century ago as the great hope for the twenty-first century - has come to fruition. In many cases, employment in the service sector now outnumbers that in manufacturing sectors, and it is accepted that in all developed countries, the service sector is the only one in which employment will grow in future. The reasons for this is the subject of much controversy and debate, the outcomes of which are not merely of academic interest but of decisive importance for economic policy and the quality of working and living conditions in future. In order to examine these various arguments, research teams from eight European countries worked together for three years on a comparative study of the evolution of service sector employment in EU member states. They also investigated working and employment conditions in five very different service industries (banking, retailing, hospitals, IT services and care of the elderly) in a number of countries, and the results of their research are presented in this informative new collection, of interest to students academics and researchers involved in all aspects of industrial economics.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Labor - General
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Business Organizations and Networks
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415283229
Rok wydania:
2005
Numer serii:
000026835
Ilość stron:
380
Waga:
0.69 kg
Wymiary:
23.88 x 16.05 x 2.51
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Working in the Service Sector provides a valuable overview of the European Service Sector, brings together a considerable range of perspectives, and sets an impressive benchmark for comparative studies of work and organizations in terms of depth, focus, and theoretical outlook" Industrial Relations Review

List of Figures  List of Tables  Acknowledgments  1. Introduction: Service Economies  Part I: Different Service Societies in Europe  2. Measuring Economic Tertiarisation  3. The Incidence of New Forms of Employment in Service Activities  4. Why Do Countries Have Such Different Service-Sector Employment Rates?  5. Services and the Employment Prospects for Women  Part 2: The Organization of Service Work  6. The Family, The State, and Now The Market  7. The Reluctant Nurses   8. Work Hard, Play Hard?  9. Work Organisation and The Importance of Labour Markets in The European Retail Trade  10. Lean Banking  Part 3: Common Challenges  11. The Shaping of Work and Working Time in The Service Sector  12. The Delegation of Uncertainty  13. Can Trade Unions Meet The Challenge?  14. Diversity and Regulation of Markets for Services



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia