• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

William Frantz Public School; A Story of Race, Resistance, Resiliency, and Recovery in New Orleans » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

William Frantz Public School; A Story of Race, Resistance, Resiliency, and Recovery in New Orleans

ISBN-13: 9781433158681 / Angielski / Twarda / 2020 / 302 str.

Corine Cadle Meredith Brown; Connie L. Schaffer; Meg White
William Frantz Public School; A Story of Race, Resistance, Resiliency, and Recovery in New Orleans Brown, Corine Cadle Meredith 9781433158681 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

William Frantz Public School; A Story of Race, Resistance, Resiliency, and Recovery in New Orleans

ISBN-13: 9781433158681 / Angielski / Twarda / 2020 / 302 str.

Corine Cadle Meredith Brown; Connie L. Schaffer; Meg White
cena 619,27
(netto: 589,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 614,48
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

William Frantz Public School: A Story of Race, Resistance, Resiliency, and Recovery in New Orleans provides an examination of education in New Orleans and its intersections with race, resiliency, resistance, and recovery.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > History
Education > Organizations & Institutions
Education > Administration - General
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Seria wydawnicza:
History of Schools and Schooling
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433158681
Rok wydania:
2020
Numer serii:
000080225
Ilość stron:
302
Waga:
0.60 kg
Wymiary:
22.91 x 15.19 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"In this comprehensive study of a neighborhood school in New Orleans, authors Schaffer, White, and Viator take the reader from the Jim Crow South to the 21st century while reflecting on profound social and economic changes that affected the city over an 80-year span. The book details how William Frantz Public School, built upon a segregated foundation, grabbed the nation's attention as a battleground of school desegregation. Ruby Bridges' story became a familiar chapter in the Civil Rights Movement; however, the school and the community it served suffered greatly from lack of support, and William Frantz Public School again became a symbol of inequality of the American education system. In the wake of Hurricane Katrina, changes in the city's education system brought new challenges to the school. The authors' incredible in-depth research weaves the stories of William Frantz Public School into an easy-to-understand narrative that builds upon scholarship surrounding education, segregation and desegregation, the Civil Rights Movement in New Orleans, and Hurricane Katrina. William Frantz Public School is a fascinating story of what one school would have to say about race, class, and education in America." -Phillip Cunningham, Head of Research Services, Amistad Research Center, New Orleans, LA

List of Tables and Images - Preface - Acknowledgments - List of Abbreviations - A Fortress at 3811 North Galvez - The Exodus - Do You Hear Me? - A Building in Crisis - Turning Point - And Then It Was After - Fading from the Public - Index.

Connie L. Schaffer graduated summa cum laude with a BS from Kansas State University. She earned her MS and EdD from the University of Nebraska at Omaha (UNO). She taught middle and high school and is now a faculty member in the UNO College of Education.Meg White has been an educator for over 30 years. She earned a BA from Marymount University, an MA from San Jose State University and an EdD from Northcentral University. Currently she is an Associate Professor of Education at Stockton University. Martha Graham Viator earned a BA in history from the University of Louisiana at Lafayette, and an MA and PhD in history from Auburn University. Recently retired from Rowan University, she taught in the College of Education after teaching high school history in public schools.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia