• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

West German Industry and the Challenge of the Nazi Past, 1945-1955 » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

West German Industry and the Challenge of the Nazi Past, 1945-1955

ISBN-13: 9780807855430 / Angielski / Miękka / 2004 / 352 str.

S. Jonathan Wiesen
West German Industry and the Challenge of the Nazi Past, 1945-1955 S. Jonathan Wiesen 9780807855430 University of North Carolina Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

West German Industry and the Challenge of the Nazi Past, 1945-1955

ISBN-13: 9780807855430 / Angielski / Miękka / 2004 / 352 str.

S. Jonathan Wiesen
cena 183,84
(netto: 175,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,64
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In the aftermath of World War II and the Holocaust, West German industrialists faced a major crisis in their public image. With mounting revelations about the use of forced and slave labor, the "Aryanization" of Jewish property, and corporate profiteering under National Socialism, industrialists emerged from the war with their national and international reputations in tatters.

In this groundbreaking study, Jonathan Wiesen explores how West German business leaders remade and marketed their public image between 1945 and 1955. He challenges assumptions that West Germans--and industrialists in particular--were silent about the recent past during the years of denazification and reconstruction. Drawing on sources that include private correspondence, popular literature, and a wealth of unpublished materials from corporate archives, Wiesen reveals how German business leaders attempted to absolve themselves of responsibility for Nazi crimes while recasting themselves as socially and culturally engaged public figures. Through case studies of individual firms such as Siemens and Krupp, Wiesen depicts corporate publicity as a telling example of postwar selective memory.

In his introduction and conclusion, Wiesen considers the recent establishment of a multibillion dollar fund to provide financial compensation to the victims of industrial exploitation during World War II. This acknowledgment by German industry of its ongoing responsibility for its past crimes underscores the contemporary relevance of Wiesen's study.


In this groundbreaking study, S. Jonathan Wiesen explores how West German business leaders remade and marketed their public image in the aftermath of World War II and the Holocaust. He challenges assumptions that West Germans--and industrialists in particular--were silent about the recent past during the years of denazification and reconstruction, revealing how German business leaders attempted to absolve themselves of responsibility for Nazi crimes while recasting themselves as socially and culturally engaged public figures. Through case studies of individual firms such as Siemens and Krupp, Wiesen depicts corporate publicity as a telling example of postwar selective memory.

Kategorie:
Nauka, Historia
Kategorie BISAC:
History > Europe - Germany
Business & Economics > Historia poszczególnych firm
Wydawca:
University of North Carolina Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780807855430
Rok wydania:
2004
Wydanie:
Revised
Ilość stron:
352
Wymiary:
23.5 x 15.6
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane
Wiesen, S. Jonathan S. Jonathan Wiesen is Associate Professor of Histo... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia