• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Volunteerism Marketing: New Vistas for Nonprofit and Public Sector Management » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Volunteerism Marketing: New Vistas for Nonprofit and Public Sector Management

ISBN-13: 9780789009678 / Angielski / Twarda / 2000 / 190 str.

Donald R. Self
Volunteerism Marketing: New Vistas for Nonprofit and Public Sector Management Self, Donald R. 9780789009678 Haworth Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Volunteerism Marketing: New Vistas for Nonprofit and Public Sector Management

ISBN-13: 9780789009678 / Angielski / Twarda / 2000 / 190 str.

Donald R. Self
cena 436,25
(netto: 415,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 428,13
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

Explore the personality traits, values, and characteristics to look for in volunteers

Volunteerism Marketing: New Vistas for Nonprofit and Public Sector Management is an excellent research tool for volunteer organizers, academic researchers and reference librarians in the disciplines of business, education administration, health care, psychology, public administration, and sociology. This book will give you a better understanding of what kind of people to look for when seeking volunteers in hospitals, hospices, for organ donation, and for public education. Through studies and tests such as the Myers-Briggs Type Indicator, this book explores the personality traits and characteristics of volunteers in various fields.

In Volunteerism Marketing, you will discover the characteristics that separate volunteers from non volunteers and the segmented characteristics of volunteers for differing venues. This information will assist you in attracting, training, and retaining the right volunteers for your organization. Some of the areas you will explore include:

  • the differences between hospice volunteers and other types of volunteers
  • the unique characteristics of hospital volunteers, such as these three social-lifestyle variables: the average number of hours served in a volunteer s primary organization, the number of volunteer organizations in which the volunteer serves, and the volunteer s frequency of attendance at religious services
  • encouraging human organ donation with financial incentives
  • exploring research that examines volunteerism as a part of social marketing
  • utilizing the concept of market exchange to attract non-parents and the community as a whole as volunteers in public education

    Volunteerism Marketing: New Vistas for Nonprofit and Public Sector Management is the single most current and comprehensive guide to the subject of volunteerism. This exceptional reference provides you with decisionmaking support in a wide variety of nonprofit settings and gives guidelines for future research. The segmented and descriptive case studies, charts and graphs found in this valuable book will assist you in understanding the characteristics of volunteers for differing fields, while giving you an edge on recruiting and retaining them
"

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Haworth Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780789009678
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
190
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
22.25 x 15.8 x 0.69
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Komentarz
Bibliografia

Walter W., Jr. Wymer, Donald R. Self



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia