• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Visualization: Theory and Practice in Science Education » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Visualization: Theory and Practice in Science Education

ISBN-13: 9789048173266 / Angielski / Miękka / 2010 / 325 str.

John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh
Visualization: Theory and Practice in Science Education John K. Gilbert Miriam Reiner Mary Nakhleh 9789048173266 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Visualization: Theory and Practice in Science Education

ISBN-13: 9789048173266 / Angielski / Miękka / 2010 / 325 str.

John K. Gilbert; Miriam Reiner; Mary Nakhleh
cena 887,69 zł
(netto: 845,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 771,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. This book brings together the insights of practicing scientists, science education researchers, computer specialists, and cognitive scientists, to produce a coherent overview. It links presentations about cognitive theory, its implications for science curriculum design, and for learning and teaching in classrooms and laboratories.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Teaching - Subjects - Science & Technology
Education > Educational Psychology
Science > Study & Teaching
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Models and Modeling in Science Education
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789048173266
Rok wydania:
2010
Numer serii:
000322497
Ilość stron:
325
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction (John Gilbert, Miriam Reiner, Mary Nakhleh) Chapter 1. Visualization: An emergent interdisciplinary field of practice and enquiry in science education John Gilbert Section A: The nature and development of visualization: a review of what is known Preface (Miriam Reiner) Chapter 2. The ‘ins’ and ‘outs’ of learning: Internal representations and external visualizations David Rapp and Christopher Kurby Chapter 3. Understanding visualizations: A developmental approach with implications for science education David Uttal Chapter 4. See through touch: The role of haptic information in visualization Miriam Reiner Section B: The design of units and courses focused on visualization Preface (Mary Nakhleh) Chapter 5. Using external visualizations to extend and integrate learning in mobile and classroom settings Yvonne Rogers Chapter 6. Visualizing the molecular world: The design, evaluation and use of animations Roy Tasker and Rebecca Dalton Chapter 7. Moon pie in the sky?: Engineering instructional metaphors within virtual environments Debbie Reese Chapter 8. Teaching chemistry with and without external representations in a professional environment with limited resources Liliana Mammino Section C: Learning with external representations Preface. (John Gilbert) Chapter 9. The educational value of multi-representations when learning complex scientific concepts Shaaron Ainsworth Chapter 10. Learning chemistry using multiple external representations Mary Nakhleh and Brian Postek Chapter 11. Representational resources for constructing shared understandings in the high school chemistryclassroom Vera Michalchik, Anders Rosenquist, Robert Kozma, Patty Kreikemeier, Patricia Schank, Brian Coppola Chapter 12. Visualization without vision: Students with visual impairment M. Gail Jones and Bethany Broadwell Chapter 13. When an image turns into knowledge: The role of visualization in thought experimentation Miriam Reiner and John Gilbert

External representations (pictures, diagrams, graphs, concrete models) have always been valuable tools for the science teacher. The formation of personal, internal, representations – visualizations – from them plays a key role in all learning, especially in that of science. The use of personal computers and sophisticated software has expanded into the areas of simulation, virtual reality, and animation, and students now engage in the creation of models, a key aspect of scientific methodology. Several academic disciplines underlie these developments, yet act independently of each other, to the detriment of an attainment of what is possible. This book brings together the insights of practicing scientists, science education researchers, computer specialists, and cognitive scientists, to produce a coherent overview. It links presentations about the cognitive theory of representation and visualization, its implications for science curriculum design, and for learning and teaching in classrooms and laboratories.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia