• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Valuing the Voiceless: Understanding Silent Students in and out of the Classroom » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Valuing the Voiceless: Understanding Silent Students in and out of the Classroom

ISBN-13: 9781495924736 / Angielski / Miękka / 2014 / 168 str.

Ray E. Ginter; Dr David Barnett
Valuing the Voiceless: Understanding Silent Students in and out of the Classroom Barnett, David 9781495924736 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Valuing the Voiceless: Understanding Silent Students in and out of the Classroom

ISBN-13: 9781495924736 / Angielski / Miękka / 2014 / 168 str.

Ray E. Ginter; Dr David Barnett
cena 51,68
(netto: 49,22 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 51,54
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Students from traditionally marginalized groups lack voice and become invisible within the educational setting, subject to the pacing of curriculum delivery by those who speak out. Evaluation of assessment data finds an overrepresentation of students from traditionally marginalized groups falling in the lower tiers of student achievement creating achievement gaps (Ginter and Barnett, 2011). According to Jones and Gerig (1994), 25-33% of the students in schools cannot or will not speak out. These students are often over-looked and over-represented in our dropout rates (U.S. Department of Education, 2010). Christian (2011) found that students who have been retained during high school are 50% more likely to dropout. Schultz (2009) identified the following categories as silence as resistance, power, protection, and response to trauma, and she noted that students who have these issues often have academic difficulties. Participants in this study included eighty-five high school students in one rural, eastern Kentucky school district over a two and one-half year period. Surveys and interviews were conducted to answer the question of why students are silent in the classroom. Using Schultz's (2009) phenomenology study as the foundation another category became evident as the interviews continued. This method showed that social expectations, hence social conformity, have begun to emerge as a classification. This study used a qualitative approach to action research with supporting data (i.e. grades, attendance) together with a grounded theory approach to identify external and internal factors of what impacts student voice. Results from this study have been recorded and analyzed. Results indicated that all but two research participants have since experienced improved grades and attendance, some have gotten involved in extracurricular activities, and eight have recently graduated while five are seeking higher education. One of the students dropped out to avoid truancy charges, but attained his GED within weeks of withdrawing.


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > General
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781495924736
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
168
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.91
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia