• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Value-Oriented Media Management: Decision Making Between Profit and Responsibility » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Value-Oriented Media Management: Decision Making Between Profit and Responsibility

ISBN-13: 9783319845449 / Angielski / Miękka / 2018 / 240 str.

Klaus-Dieter Altmeppen; C. Ann Hollifield; Joost Van Loon
Value-Oriented Media Management: Decision Making Between Profit and Responsibility Altmeppen, Klaus-Dieter 9783319845449 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Value-Oriented Media Management: Decision Making Between Profit and Responsibility

ISBN-13: 9783319845449 / Angielski / Miękka / 2018 / 240 str.

Klaus-Dieter Altmeppen; C. Ann Hollifield; Joost Van Loon
cena 524,53 zł
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - Media & Communications
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Wydawca:
Springer
Seria wydawnicza:
Media Business and Innovation
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319845449
Rok wydania:
2018
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
240
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
23.39 x 15.6 x 1.35
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Theories, Concepts and Findings in Value-Oriented Media Management.- Cultures and Organizations: Structures, Actions and Values in Media Companies.- Corporate Governance and Corporate Social Responsibility: The Role of Management and Leadership for Value Orientation and Implementation.- Trust, Branding, Digitalization: Value Drivers.

Klaus-Dieter Altmeppen is Professor of Journalism in the School of Journalism at the Catholic University (CU) Eichstaett-Ingolstadt in Germany. His research focuses on the area of media (economics, management, and organisations). Furthermore Professor Altmeppen works on journalism structures and ethics as well as on entertainment acquisition and production. Altmeppen was president of the German Communication Association (DGPuK) from 2010-2014 and Dean of the Faculty of Literature and Languages at the CU from 2011-2013.

C. Ann Hollifield is the Thomas C. Dowden Professor of Media Research in the Grady College of Journalism & Mass Communication at the University of Georgia in the United States. Her research focuses on media management and economics, and media in economic development, with a focus on how organizational and economic structures effect media performance. Professor Hollifield has served as Head of the UGA Department of Telecommunications (2008-2014), Associate Editor of the International Journal on Media Management, and Chair of the Standing Committee on Research for the Association for Education in Journalism and Mass Communication (2011-2012).

Joost van Loon is Professor of Sociological Theory at the Catholic University of Eichstaett-Ingolstadt. His research is concerned with theoretical engagements with social and cultural processes with a specific focus on media and technology. Professor van Loon is editor-in-chief of the journal Space and Culture and his publications include the monographs Risk and Technological Culture (2002) and Media Technology: Critical Perspectives (2008).

In the light of a rapidly changing media industry with new technologies, actors and advertising models, and the critical role of media in society, this volume highlights the meaning of different values in media companies and media managers’ decisions. It discusses how economic as well as societal values can be equally integrated in media management processes and how such values affect the internal as well as external environment of media companies. The contributions analyze various issues in media management, such as the relationship between quality and audience demand, the role of branding in building values, changes in the value chain, and the impact of deregulation. Further important topics include hypercompetition, mediatization, challenges for media managers and the meaning of corporate social responsibility. 

 



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia