• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Unreal Game Development » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Unreal Game Development

ISBN-13: 9781568814599 / Angielski / Miękka / 2010 / 500 str.

Ashish Amresh; Alex Okita
Unreal Game Development Ashish Amresh Alex Okita 9781568814599 AK Peters - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Unreal Game Development

ISBN-13: 9781568814599 / Angielski / Miękka / 2010 / 500 str.

Ashish Amresh; Alex Okita
cena 321,23 zł
(netto: 305,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 317,30 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Using Unreal Engine 3, the authors teach aspiring game makers the fundamentals of designing a computer game. The only prerequisite is a basic working knowledge of computers and a desire to build an original game. To get the most out of the book, the authors recommend gathering up some friends and working through the book together as a team and with time limits, mimicking the key elements of real world commercial game development. This book mirrors the curriculum used at CampGame, a six week summer program organized for high school students at The New York University and Arizona State University that has been running successfully for over five years. Students enter with no prior knowledge of game making whatsoever, and through the course of six intensive weeks, they finish as teams of budding game developers who have already completed fully functional games with their own designs, code, and art. Unreal(r) is a registered trademark of Epic Games, Inc.
Copyright in the Unreal Development Kit, Unreal Tournament, and Unreal Engine 3 is owned by Epic Games. Content of those programs included in screen shots in this book is copyrighted by Epic Games and used with the permission of Epic Games.

Kategorie:
Poradniki
Kategorie BISAC:
Computers > Programming - Games
Wydawca:
AK Peters
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781568814599
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
500
Waga:
0.67 kg
Wymiary:
23.37 x 18.8 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Unreal Game Development teaches game makers the basics of designing a computer game, and requires only a basic knowledge of computers and a desire to create an original game to prove a successful handbook. From using 3D tools and 2D image-editing choices to programming and using design tools, this book teaches how to use Unreal Engine 3 to design a computer game, providing a step-by-step tutorial mirroring a curriculum used successfully at a six-week summer program for high school students that has been running for over five years. Very highly recommended!
--The Midwest Book Review

Design. Art. Programming.

Ashish Amresh leads the Computer Gaming curriculum initiatives at the School of Computing and Informatics at Arizona State University. He completed his MS in Computer Science from ASU in 2000, then worked in the video game industry as a graphics engineer programmer, and returned to ASU to work on his doctorate in Computer Science. While working on his doctoral degree, Amresh led the efforts in building the prototype that eventually resulted in the launching of the Decision Theatre at ASU in May 2005. In the same year he was awarded the Graduate College Teaching Excellence Award. Alex Okita is a professional computer game and film generalist with credits on games developed by Wideload Games, Inc., Bungie Software, Secret Level, Inc., Yukes Co, Midway Games and many more. He worked for four years as an Unreal Engine 3 technical director for Black Point Studios and continues to work as an Unreal Contract Artist/Programmer on cutting edge projects for high profile clients. Alex lives and works in the San Francisco Bay area.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia