• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding the Higher Education Market in Africa » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding the Higher Education Market in Africa

ISBN-13: 9781032173559 / Angielski / Miękka / 2021 / 332 str.

Emmanuel Mogaji; Felix Maringe; Robert Ebo Hinson
Understanding the Higher Education Market in Africa Emmanuel Mogaji Felix Maringe Robert Ebo Hinson 9781032173559 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding the Higher Education Market in Africa

ISBN-13: 9781032173559 / Angielski / Miękka / 2021 / 332 str.

Emmanuel Mogaji; Felix Maringe; Robert Ebo Hinson
cena 204,40
(netto: 194,67 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 196,40
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book offers theoretical and practical insights into the marketing of higher education in Africa. It explores the key players, challenges and policies affecting higher education across the continent, their marketing strategies and the students’ selection process.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Multilevel
Education > Schools - Levels - Higher
Social Science > Ethnic Studies - General
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032173559
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
332
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"The African market for Higher Education is expanding fast and the need for a text that addresses challenges and opportunities in marketization of African HE is overdue. This book is a welcome step in understanding African HE marketing." — Chris Chapleo,  Bournemouth University, UK

Introduction  1. Understanding the Market in Higher Education in Africa  Theme 1: Private and Government Involvement  2. Public vs Private Universities in Nigeria: Market Dynamics Perspective  3. Government Policies on Education in Africa  4. Addressing the Challenges of Higher Education in Africa: The role of African Governments, African Development Bank, and Business Corporations Operating in Africa  5. Towards an Understanding of Islamic Private Universities in Africa.  Theme 2: Students and Staff as Stakeholders  6. Partnerships with Universities in South Africa: Challenges and Opportunities for Student and Staff Mobility  7. Marketing Higher Education: Creating value for refugee students  8. Marketing Higher Education Through Work-Readiness Programmes  Theme 3: Positioning for Added Advantage  9. Paving the Way for World Domination: Analysis of African Universities' Mission Statement  10. Typology of Nigeria Universities: A Strategic Marketing and Branding Implication  11. University League Tables and Ranking Systems in Africa: Emerging Prospects, Challenges and Opportunities  Theme 4: Marketing Strategies for Universities  12. Training the Marketers for Implementing New Marketing Strategy: A Case from the University of Ghana.  13. Marketing mix in a heterogenous Higher Education Market: A Case of Africa  14. Marketing Muslim Universities: Challenges and Opportunities with Specific Reference to the African Case  Conclusion  15. Marketisation in higher education in Africa: new directions for a decolonising continent

Emmanuel Mogaji holds a PhD in marketing, and he is a Lecturer in Advertising and Marketing Communications at the University of Greenwich, a Fellow of the Higher Education Academy (HEA) and a Certified Management & Business Educator (CMBE).



Felix Maringe is a Professor, Head of Wits School of Education and Research and Assistant Dean Internationalisation and Partnerships at the University of the Witwatersrand. He is also a Visiting Fellow within Southampton Education School at the University of Southampton.



Robert Ebo Hinson is a Professor and a past Head of the Department of Marketing & Entrepreneurship at the University of Ghana Business School. Professor Hinson has been a consultant to several local and international institutions in Ghana.

Maringe, Felix Felix Maringe is Senior Lecturer in the School of ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia