• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Relationship Selling: How to build customer's rapport, respect & trust » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Relationship Selling: How to build customer's rapport, respect & trust

ISBN-13: 9781921547195 / Angielski / Miękka / 2022 / 94 str.

Catherine Mattiske
Understanding Relationship Selling: How to build customer's rapport, respect & trust Catherine Mattiske 9781921547195 Tpc - The Performance Company Pty Limited - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Relationship Selling: How to build customer's rapport, respect & trust

ISBN-13: 9781921547195 / Angielski / Miękka / 2022 / 94 str.

Catherine Mattiske
cena 96,06
(netto: 91,49 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 96,33
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Understanding Relationship Selling: How to Build Customer's Rapport, Respect and Trust Understanding Relationship Selling combines self-study with realistic workplace activities to develop skills in understanding the value of building relationships with your customers to facilitate repeat business and achieve referrals. It compares traditional selling techniques with more modern sales processes based on the development of trust, rapport and empathy. This Learning Short-take will guide you in evaluating your own approach to selling, and help you develop new and innovative strategies to foster key relationships, understand customer needs, and provide appropriate sales solutions. Relationship selling is based on the premise that the best source of new business is through existing customers and referrals from existing customers. This approach requires a long-term commitment to providing ongoing customer satisfaction, rather than just a short-term focus on making sales. While relationship selling may take longer to cultivate, the organization will be rewarded with high levels of repeat business, new business and referrals from satisfied customers. Understanding Relationship Selling includes the 'Relationship Selling' Job Aid, provided as a free downloadable tool.

Understanding Relationship Selling: How to Build Customers Rapport, Respect and TrustUnderstanding Relationship Selling combines self-study with realistic workplace activities to develop skills in understanding the value of building relationships with your customers to facilitate repeat business and achieve referrals. It compares traditional selling techniques with more modern sales processes based on the development of trust, rapport and empathy. This Learning Short-take® will guide you in evaluating your own approach to selling, and help you develop new and innovative strategies to foster key relationships, understand customer needs, and provide appropriate sales solutions.Relationship selling is based on the premise that the best source of new business is through existing customers and referrals from existing customers. This approach requires a long-term commitment to providing ongoing customer satisfaction, rather than just a short-term focus on making sales. While relationship selling may take longer to cultivate, the organization will be rewarded with high levels of repeat business, new business and referrals from satisfied customers.Understanding Relationship Selling includes the Relationship Selling Job Aid, provided as a free downloadable tool.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Business & Economics > Development - General
Business & Economics > Customer Relations
Wydawca:
Tpc - The Performance Company Pty Limited
Seria wydawnicza:
Learning Short-Take
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781921547195
Rok wydania:
2022
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
94
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
21.621.6 x 14.021.6 x 14.0 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia