• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Luxury Fashion: From Emotions to Brand Building » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Luxury Fashion: From Emotions to Brand Building

ISBN-13: 9783030256562 / Angielski / Miękka / 2020 / 284 str.

Isabel Cantista; Teresa Sádaba
Understanding Luxury Fashion: From Emotions to Brand Building Isabel Cantista Teresa S 9783030256562 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Luxury Fashion: From Emotions to Brand Building

ISBN-13: 9783030256562 / Angielski / Miękka / 2020 / 284 str.

Isabel Cantista; Teresa Sádaba
cena 684,33
(netto: 651,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 616,85
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Industries - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Palgrave Advances in Luxury
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030256562
Rok wydania:
2020
Wydanie:
2020
Numer serii:
000800177
Ilość stron:
284
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.78
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane


Isabel Cantista is Associate Professor of Marketing, Innovation and Entrepreneurship at Lusíada University of Porto, Portugal, where she teaches both undergraduate and postgraduate courses. She is also a Visiting Professor at ISEM Fashion Business School, University of Navarra, Spain, where she teaches Fashion Innovation. In 2008 Isabel founded the Global Fashion Conference (GFC), with the aim to bring together academics and fashion professionals to collaborate in the promotion of a sustainable development model for fashion business.

Teresa Sádaba is the Dean of ISEM Fashion Business School at the University of Navarra, Spain, where she launched the doctorate in Applied Creativity. Teresa has a teaching background in political science and has held academic positions at a number of institutions around the world including George Washington University in the USA and the University of Paris in France.


Offering an original contribution to the field of luxury and fashion studies, this edited collection takes a philosophical perspective, addressing the idea that humans need luxury. From this framework it delves deep into two particular dimensions of luxury, emotions and society, and concludes with cases of brand building in order to illustrate the two dimensions at work. Comparative analysis between countries is brought together with an emphasis on China. Chapters address the ongoing growth in the market, as well as the significant changes in the sector brought about by fast international expansion and an increased focus on ethical supply and sustainability, making the book an insightful read for scholars of fashion business, luxury and branding.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia