• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Książka:  » książki  » Palgrave Advances in Luxury

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC
 
Sustainable Luxury Brands: Evidence from Research and Implications for Managers

Cesare Amatulli; Matteo De Angelis; Michele Costabile
Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantities of luxury goods, the authors argue that luxury brands are inherently sustainable from economic, social and environmental perspectives.
Discussing key characteristics of luxury such as craftsmanship and preservation of artisan skills, product quality and durability, and limited quantit...
cena: 603,81
 
New Luxury Management: Creating and Managing Sustainable Value Across the Organization

Emmanuelle Rigaud-Lacresse; Fabrizio Maria Pini
Presenting a vision of the luxury sector and its management, this edited book describes "the new luxury" through a comprehensive view of the value chain, from concept to market.
Presenting a vision of the luxury sector and its management, this edited book describes "the new luxury" through a comprehensive view of the value cha...
cena: 644,07
 
Interpretations of Luxury: Exploring the Consumer Perspective

Linda Lisa Maria Turunen
Exploring the elements that constitute the perceived luxuriousness of a brand, this book addresses the changing definitions of the term `luxury' in today's world.
Exploring the elements that constitute the perceived luxuriousness of a brand, this book addresses the changing definitions of the term `luxury' in to...
cena: 603,81
 
Vintage Luxury Fashion: Exploring the Rise of the Secondhand Clothing Trade

Daniella Ryding; Claudia Henninger; Marta Blazquez Cano
Providing a critical insight into the growth of the second-hand luxury and vintage fashion industry, this book offers a compendium of business developments from across the globe, including examples from Europe, the Middle East and Asia.
Providing a critical insight into the growth of the second-hand luxury and vintage fashion industry, this book offers a compendium of business develop...
cena: 684,33
 
Sustainable Luxury Brands: Evidence from Research and Implications for Managers

Cesare Amatulli; Matteo De Angelis; Michele Costabile
cena: 603,81
 
New Luxury Management: Creating and Managing Sustainable Value Across the Organization

Emmanuelle Rigaud-Lacresse; Fabrizio Maria Pini
Presenting a vision of the luxury sector and its management, this edited book describes "the new luxury" through a comprehensive view of the value chain, from concept to market.
Presenting a vision of the luxury sector and its management, this edited book describes "the new luxury" through a comprehensive view of the value cha...
cena: 462,91
 
Interpretations of Luxury: Exploring the Consumer Perspective

Linda Lisa Maria Turunen
cena: 603,81
 
Vintage Luxury Fashion: Exploring the Rise of the Secondhand Clothing Trade

Daniella Ryding; Claudia E. Henninger; Marta Blazquez Cano
cena: 684,33
 
Understanding Luxury Fashion: From Emotions to Brand Building

Isabel Cantista; Teresa Sadaba
cena: 684,33
 
Rethinking Luxury Fashion: The Role of Cultural Intelligence in Creative Strategy

Thomaï Serdari
cena: 281,76
ilość książek w kategorii: 16
 1  2  Następna Ostatnia


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia