• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Understanding Consumer Decision Making: The Means-End Approach to Marketing and Advertising Strategy » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Understanding Consumer Decision Making: The Means-End Approach to Marketing and Advertising Strategy

ISBN-13: 9780805817300 / Angielski / Twarda / 2001 / 466 str.

Thomas J. Reynolds; Jerry C. Olson
Understanding Consumer Decision Making: The Means-End Approach to Marketing and Advertising Strategy Reynolds, Thomas J. 9780805817300 Lawrence Erlbaum Associates - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Understanding Consumer Decision Making: The Means-End Approach to Marketing and Advertising Strategy

ISBN-13: 9780805817300 / Angielski / Twarda / 2001 / 466 str.

Thomas J. Reynolds; Jerry C. Olson
cena 704,38
(netto: 670,84 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This edited volume aims to help business and academic researchers understand the means-end approach to understanding consumers. This is a qualitative marketing research method to gain customer insight into decision-making.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Research
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Wydawca:
Lawrence Erlbaum Associates
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780805817300
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
466
Waga:
0.90 kg
Wymiary:
23.57 x 16.18 x 3.71
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Contents: J.A. Howard, G.E. Warren, Foreword. Preface. Part I:Introduction. J.C. Olson, T.J. Reynolds, The Means-End Approach to Understanding Consumer Decision Making. Part II:Using Laddering Methods to Identify Means-End Chains. T.J. Reynolds, J. Gutman, Laddering Theory, Method, Analysis, and Interpretation. K.G. Grunert, S.C. Beckmann, E. Sørensen, Means-End Chains and Laddering: An Inventory of Problems and an Agenda for Research. T.J. Reynolds, C. Dethloff, S.J. Westberg, Advancements in Laddering. C.E. Gengler, T.J. Reynolds, Consumer Understanding and Advertising Strategy: Analysis and Strategic Translation of Laddering Data. Part III:Developing and Assessing Advertising Strategy. T.J. Reynolds, J. Gutman, Advertising Is Image Management. T.J. Reynolds, A.B. Craddock, The Application of the MECCAS Model to the Development and Assessment of Advertising Strategy: A Case Study. J.R. Rossiter, L. Percy, The a-b-e Model of Benefit Focus in Advertising. T.J. Reynolds, D.B. Whitlark, R.B. Wirthlin, Effectively Translating In-Depth Consumer Understanding Into Communications Strategy and Advertising Practice. T.J. Reynolds, C. Gengler, A Strategic Framework for Assessing Advertising: The Animatic Versus Finished Issue. Part IV:The Means-End Approach to Developing Marketing Strategy. T.J. Reynolds, J.P. Rochon, With S.I. Westberg, A Means-End Chain Approach to Motivating the Sales Force: The Mary Kay Strategy. T.J. Reynolds, J.P. Rochon, Consumer Segmentation Based on Cognitive Orientations: The ChemLawn Case. T.J. Reynolds, J. Norvell, Fund-Raising Strategy: Tapping Into Philanthropic Value Orientations. J.A. Norton, T.J. Reynolds, The Application of Means-End Theory in Industrial Marketing. T.J. Reynolds, S.J. Westberg, Beyond Financial Engineering: A Taxonomy of Strategic Equity. Part V:Theoretical Perspectives for Means-End Research. C. Claeys, P.V. Abeele, Means-End Chain Theory and Involvement: Potential Research Directions. J.B. Cohen, L. Warlop, A Motivational Perspective on Means-End Chains. R. Pieters, D. Allen, H. Baumgartner, A Means-End Conceptualization of Goal-Directed Consumer Behavior.

Reynolds, Thomas J.; Olson, Jerry C.

Reynolds, Thomas J. Richmont Partners... więcej >
Olson, Jerry C. Pennsylvania State University... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia