• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Turning strategies into value » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Turning strategies into value

ISBN-13: 9783659174841 / Angielski / Miękka / 2012 / 264 str.

Loi Teck Hui
Turning strategies into value Hui, Loi Teck 9783659174841 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Turning strategies into value

ISBN-13: 9783659174841 / Angielski / Miękka / 2012 / 264 str.

Loi Teck Hui
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Business world is globalized and dynamic. The internet and brand extension, namely, have eroded traditional entry barriers. Conventional strategy models need to be reconceived for managerial relevance. Industrial organization (IO) and Resource-based view (RBV) explain different viewpoints on how a firm can achieve above average returns. This book examines their interactive effects in three different knowledge contexts: operations management, international business and organizational resource capabilities. An effective strategy is possible when there is a good fit between the organizational internal (RBV) and external (IO) effects. The findings from the rigorous triangulation case research on two interesting Chinese and an emerging firm suggest that, the interfaces between the IO and the RBV facilitate rent generation and are not necessarily boundaries. Though both paradigms have different performance dimensions, a firm's capabilities of managing their interfaces in all organizational aspects constitute tacit strategic knowledge assets that generate competitive advantages. Scholars and managers shall find the book providing new insights on strategic and international management.

Business world is globalized and dynamic. The internet and brand extension, namely, have eroded traditional entry barriers. Conventional strategy models need to be reconceived for managerial relevance. Industrial organization (IO) and Resource-based view (RBV) explain different viewpoints on how a firm can achieve above average returns. This book examines their interactive effects in three different knowledge contexts: operations management, international business and organizational resource capabilities. An effective strategy is possible when there is a good fit between the organizational internal (RBV) and external (IO) effects. The findings from the rigorous triangulation case research on two interesting Chinese and an emerging firm suggest that, the interfaces between the IO and the RBV facilitate rent generation and are not necessarily boundaries. Though both paradigms have different performance dimensions, a firms capabilities of managing their interfaces in all organizational aspects constitute tacit strategic knowledge assets that generate competitive advantages. Scholars and managers shall find the book providing new insights on strategic and international management.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659174841
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
264
Waga:
0.39 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

LOI holds a MSC (Eng Biz Mgmt) with distinction from the University of Warwick, UK and a MBA from Edinburgh Business School. His research works have appeared in major journals and books. He had worked in a Big Four firm and a British international bank. Currently, he is a chartered accountant in public practice and a strategy and CSR consultant.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia