• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transforming the B2B Buyer Journey: Increase Leads, Maximize Conversion Rates and Build Loyalty » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transforming the B2B Buyer Journey: Increase Leads, Maximize Conversion Rates and Build Loyalty

ISBN-13: 9781398606807 / Angielski / Miękka / 2023 / 256 str.

Antonia Wade
Transforming the B2B Buyer Journey: Increase Leads, Maximize Conversion Rates and Build Loyalty Wade, Antonia 9781398606807 Kogan Page - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transforming the B2B Buyer Journey: Increase Leads, Maximize Conversion Rates and Build Loyalty

ISBN-13: 9781398606807 / Angielski / Miękka / 2023 / 256 str.

Antonia Wade
cena 153,98
(netto: 146,65 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 152,41
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Increase B2B marketing leads, conversion rates and customer retention by designing a complete buyer journey that aligns with client needs.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Industrial
Business & Economics > E-Commerce - Digital Marketing
Business & Economics > Sales & Selling - Management
Wydawca:
Kogan Page
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781398606807
Rok wydania:
2023
Ilość stron:
256
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"Rigorous thinking about B2B marketing is still an anomaly rather than the norm, even though B2B companies form a vast part of the global economy. This much-needed book combines a strategic lens with a treasure trove of practitioner advice on how to navigate the challenging but intellectually fascinating task of attracting the elusive B2B buyer. If you want your marketing organization to be valued as a profit centre and not a discretionary expense, read this book." Jann Martin Schwarz, Co-Founder and Global Head, The B2B Institute at LinkedIn

  • Section - ONE: ;
    • Chapter - 01: Why do we need a buyer journey framework?;
    • Chapter - 02: The buyer journey framework - What buyers need;
    • Chapter - 03: The buyer journey framework - The B2B marketer's role;
    • Chapter - 04: Horizon scanner;
    • Chapter - 05: Explorer;
    • Chapter - 06: Hunter;
    • Chapter - 07: Active buyer;
    • Chapter - 08: Client;
    • Chapter - 09: Summary of section 1;
  • Section - TWO: ;
    • Chapter - 10: Bringing the buyer journey together;
  • Section - THREE: ;
    • Chapter - 11: Taking a buyer journey view of brand;
    • Chapter - 12: Using tech and data to drive results across the journey;
    • Chapter - 13: Return on investment, setting targets and a new partnership with sales;
    • Chapter - 14: Appendix

Antonia Wade is the global CMO of PwC. She was previously CMO at Capita and has also led the global and European marketing teams at Thomson Reuters/Refinitiv and served as Marketing Director at Accenture. Based in London, UK, she is on the boards for ITSMA and Propolis and is a mentor for the Marketing Academy scholarship program. A regular conference speaker, she is a judge of numerous marketing awards - including leading the WARC award for B2B marketing effectiveness - and has been ranked by Marketing Week as a Top 100 Marketer.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia