• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transforming Organizations for the Subscription Economy: Starting from Scratch » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transforming Organizations for the Subscription Economy: Starting from Scratch

ISBN-13: 9781138281707 / Angielski / Miękka / 2017 / 182 str.

Alexander Manu
Transforming Organizations for the Subscription Economy: Starting from Scratch Alexander Manu 9781138281707 Taylor & Francis Ltd - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transforming Organizations for the Subscription Economy: Starting from Scratch

ISBN-13: 9781138281707 / Angielski / Miękka / 2017 / 182 str.

Alexander Manu
cena 253,60 zł
(netto: 241,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 246,78 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The emerging present is a fast changing context for incumbent organizations, especially in market segments where online behavior is replacing physical proximity, and users engage with digital platforms for the acquisition of products and services. These are platforms that allow users to behave, to leave a mark, and to participate in the community of others, which are the values people now seek. In this reality transactions take place on behavior platforms, some of which are for entertainment - Twitch, YouTube - and some which are service and retail platforms - Amazon, AliExpress, EBay - allowing users to conduct remote transactions online. The potential of this behavior, its true possibility is the delivery of everything as a subscription service. This leads us into the Subscription Service Economy, possibly the most significant disruption the economic system has experienced in the last 200 years. In this new context, increasing numbers of incumbent organizations in a variety of industries will be challenged to the core of their imagination. For these organizations the challenge is not simply about change, but about transformation. The book reveals ideas about what is possible if we transform the present. The narrative is organized around what is actual and what is potential; what is the probable future that we can arrive at through change, and what is the possible future that we can build through transformation. When engaging in transformation the following strategic question develops: if you were designing your organization today, how would you design it? In other words, how would you go about it starting from scratch?

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > International - Marketing
Wydawca:
Taylor & Francis Ltd
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138281707
Rok wydania:
2017
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
182
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
21.621.6 x 13.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

'Alexander Manu has written a book that deserves to be read widely. As a a multi-sided thinker he goes beyond technology and offer insights into what is truly possible for our organisations if we question old assumptions and start to rethink our businesses, from scratch.' — Christer Windeløv-Lidzélius, Principal, Kaospilot

Alexander Manu is a professor at OCAD University in Toronto, a strategic innovation practitioner, international lecturer and author. He provides strategic counsel and future-based advisory to executive teams in Fortune 100 companies in industries as diverse as consumer packaged goods, media, advertising, mobile communications and manufacturing. He is the author of numerous books including Value Creation and the Internet of Things (2015), Behavior Space (2012), Disruptive Business (2010) and The Imagination Challenge (2006).



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia