• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Transforming Gaming and Computer Simulation Technologies across Industries » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Transforming Gaming and Computer Simulation Technologies across Industries

ISBN-13: 9781522518174 / Angielski / Twarda / 2016 / 328 str.

Brock Dubbels
Transforming Gaming and Computer Simulation Technologies across Industries Dubbels, Brock 9781522518174 Information Science Reference - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Transforming Gaming and Computer Simulation Technologies across Industries

ISBN-13: 9781522518174 / Angielski / Twarda / 2016 / 328 str.

Brock Dubbels
cena 1065,79
(netto: 1015,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 1057,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Presents the latest research on emerging simulation technologies and gaming innovations to enhance industry performance and dependency. This publication features extensive coverage across a range of relevant perspectives and topics, such as user research, player identification, and multi-user virtual environments.

Kategorie:
Informatyka, Grafika komputerowa
Kategorie BISAC:
Computers > Computer Simulation
Computers > Programming - Games
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Information Science Reference
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781522518174
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
328
Waga:
1.03 kg
Wymiary:
27.94 x 21.59 x 1.91
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

  • Preface
  • Section 1
  • User Research
  • Chapter 1
  • Quantifying “Magic”: Creating Good Player Experiences on Xbox Kinect
  • Chapter 2
  • Gamification Transformed: Gamification Should Deliver the Best Parts of Game Experiences, NotJust Experiences of Game Parts
  • Chapter 3
  • The Relationship between Avatar-Based Customization, Player Identification, and Motivation
  • Chapter 4
  • An Experiment on Anonymity and Multi-User Virtual Environments: Manipulating Identity toIncrease Learning
  • Chapter 5
  • Digital Divide: Comparing the Impact of Digital and Non-Digital Platforms on Player Behaviors and Game Impact
  • Section 2
  • Learning Applications
  • Chapter 6
  • Making Lifelike Medical Games in the Age of Virtual Reality: An Update on “Playing Games with Biology” from 2013
  • Chapter 7
  • Using Serious Gaming to Improve the Safety of Central Venous Catheter Placement: A PostMortem Analysis
  • Chapter 8
  • Making Learning Fun: An Investigation of Using a Ludic Simulation for Middle School Space Science
  • Section 3
  • Health Enhancement and Clinical Intervention
  • Chapter 9
  • Teaching Childbirth Support Techniques Using the Prepared Partner and Digital Birth: The Design and Development of Games for Dads-To-Be
  • Chapter 10
  • Beyond Gaming: The Utility of Video Games for Sports Performance
  • Chapter 11
  • Games and Other Training Interventions to Improve Cognition in Healthy Older Adults
  • Chapter 12
  • Computer-Presented and Physical Brain-Training Exercises for School Children: Improving Executive Functions and Learning
  • Chapter 13
  • Promoting Physical Activity and Fitness with Exergames: Updated Systematic Review of Systematic Reviews
  • Chapter 14
  • Is Artificial Intelligence (AI) Friend or Foe to Patients in Healthcare? On Virtues of Dynamic Consent – How to Build a Business Case for Digital Health Applications
  • Compilation of References
  • About the Contributors
  • Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia