• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tourism and Social Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Tourism and Social Marketing

ISBN-13: 9780415576659 / Angielski / Twarda / 2014 / 312 str.

Michael Hall
Tourism and Social Marketing Michael Hall 9780415576659 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Tourism and Social Marketing

ISBN-13: 9780415576659 / Angielski / Twarda / 2014 / 312 str.

Michael Hall
cena 684,29 zł
(netto: 651,70 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Social Marketing is the utilization of marketing principles and methods to encourage behaviour change for the benefit of individuals and communities which is growing in significance as a non-regulatory mechanism to achieve policy goals. At a time when concerns over tourism's contribution to undesirable environmental and social change are greater than ever, these marketing strategies are important for developing sustainable destinations by both encouraging appropriate behaviour as well as creating better balance between tourism and the host community or attraction. Tourism and Social Marketing is the first book to detail the relevance of social marketing principles and practice to tourism, destination management and marketing.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Science > Earth Sciences - Geography
Social Science > Human Geography
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge International Series in Tourism, Business and Mana
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415576659
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000419911
Ilość stron:
312
Waga:
0.43 kg
Wymiary:
24.64 x 17.53 x 1.52
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"This text provides a valuable and timely contribution to the literature on the increasingly important concept of social marketing and its application to tourism. Well researched and insightfully written combining theory with relevant examples of current practice, this book should be essential reading for anyone interested in the field of sustainable tourism marketing." - Dr Marion Bennett, Associate Lecturer, Faculty of Business, Economics & Law, University of Surrey

1.Introduction to the field of social marketing: Creating Social Change?  2.Intervention and Theories of Behaviour  3.The Changing Context of Change Agents: Social Marketing and Governance  4.The Process of Social Marketing  5.The Craft and Practice of Social Marketing  6.The Demarketing of Tourism Attractions, Activities and Destinations  7.Tourist and Visitor Focussed Social Marketing: Cases and Issues  8.Destination and community-based tourism and social marketing: Cases and Issues  9.Sustainable Consumption and Social Marketing  10.A Sustainable Future for Social Marketing: Towards a Socially Dominant Logic?

C. Michael Hall is a Professor of Marketing at the University of Canterbury, New Zealand. He has longstanding teaching, publication and research interests in tourism, regional development and social/green marketing with particular emphasis on issues of place branding and marketing as well as conservation and environmental change, event management and marketing, and the use of tourism as an economic development and conservation mechanism.  He is the author and editor of over 40 books as well as over 250 journal articles and book chapters and has been active in a number of international research and business associations.

Hall, Michael Hall is vice-chairman of the Francis Brett Hall So... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia