• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Total Quality in Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Total Quality in Marketing

ISBN-13: 9781884015137 / Angielski / Twarda / 1995 / 296 str.

William C. Johnson; Richard Chvala; Frank Voehl
Total Quality in Marketing William C. Johnson Richard Chvala Frank Voehl 9781884015137 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Total Quality in Marketing

ISBN-13: 9781884015137 / Angielski / Twarda / 1995 / 296 str.

William C. Johnson; Richard Chvala; Frank Voehl
cena 654,47
(netto: 623,30 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

This guide serves as an introduction to the subject of total quailty management in market research for those new to marketing and its applications.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
CRC Press
Seria wydawnicza:
St. Lucie Press Total Quality Series
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781884015137
Rok wydania:
1995
Numer serii:
000022171
Ilość stron:
296
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
23.72 x 16.36 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"...contains good material on the total quality movement that marketing managers should know. Chvala and Johnson ably demonstrate that Total Quality Management is indespensable if companies are to achieve their marketing missions."
Philip Kotler, Northwestern University

Table of 1. Why Total Quality in Marketing The Competitiveness Problem Quality Pays What Is Quality What Is Marketing's Role Summary Profile: Eastman Chemical2. Overview of Total Quality What Is Total Quality Total Quality as a System History of Total Quality Misconceptions/Contradictions Regarding TQM Is TQM Successful? Common Principles for TQM Success Why TQM Efforts Fail Profile: Maytag3. House of Quality Profile: Boeing Foundation and Cornerstones Vision, Goals, and Objectives Strategy Management Process Management Project Management Individual Task Management The Pillars of Quality Customer Satisfaction Continuous Improvement Speak with Facts Respect for People The Roof-Systems and Total Quality The Social System The Technical System The Management System4. The Management Cycle What Does It Take to Be an Effective Manager? Organizing Leadership Implementation Control Transforming the Organization Exercise: Questions Leaders Might Hear from Subordinates Profile: The Deming Management Method Exercise: Deming Management Audit System5. Total Quality in Marketing Requires Vision Vision vs. Mission Does Vision Support TQM6. Strategy: Using TQM to Compete Globally Marketing Plan Development Internal Forces of Competition Case: Ethyl Corporation/Tredegar Division7. Working in Teams What Are Self-Directed Teams Why Teams Key Factors in Establishing Teams Team Implementation Roll-Out Monitoring the Progress Summary Profile: Sales-Led Customer Teams Case: Flying Fox-A Manager's Tale8. Implementing Total Quality in Marketing Profile: Motorola Reengineering vs ContinuousImprovement Process Improvement Tools Total Quality and Product Development Keys to Successful Total Quality Implementation in Marketing Summary Profile: The Many Faces of Empowerment (The Salesperson) Exercise: Flowcharting Exercise: Quality Audit Case: Rubbermaid9. Adopting Quality Standards Baldrige Award Criteria The Deming Prize ISO 9000 Standard of Quality Background Why Is ISO 9000 Important Understanding and Implementing ISO 9000 Quality Standards Compared and Their Marketing Value

Voehl, Frank

Johnson, William C. Johnson is professor of political science at Bethe... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia