• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Total Quality Service » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Total Quality Service

ISBN-13: 9781884015830 / Angielski / Twarda / 1995 / 336 str.

D. H. Stamatis
Total Quality Service Stamatis, D. H. 9781884015830 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Total Quality Service

ISBN-13: 9781884015830 / Angielski / Twarda / 1995 / 336 str.

D. H. Stamatis
cena 658,50 zł
(netto: 627,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 651,77 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This work describes the principles, practices and methods of implementation of total quality service.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Quality Control
Wydawca:
CRC Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781884015830
Rok wydania:
1995
Ilość stron:
336
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
24.03 x 15.24 x 2.49
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

QualityGeneral OverviewThe Gurus' DefinitionFunctional Characteristics of the Term QualityProduct versus ServiceOverview Examples: Retail, Banking, RestaurantProcess Examples of ProcessVariationCost of Quality Appraisal, Prevention, and Internal and External FailureCommunication and ManagementQuality Service Implementation StrategyOverviewChange and Paradigm ShiftA Generic Model for Continuous ImprovementThe Models of Implementation The Project Management Model Quality Management Implementation of TQS TQS and PM The Influence of PM in the Implementation ProcessThe ISO 9000 ModelThe Deming Model Deming's 14 Points Deming's 7 Deadly Sins Implementation Strategy: Points and QuestionsExamples of Implementation StrategyTeams and EmpowermentOverviewTeamsTeam and Quality Typical Implementation Steps Intent of the Action Is Met WhenEducation/Training Typical Implementation Steps Intent of the Action Is Met When Rewards Typical Implementation Steps Intent of the Action Is Met WhenEmpowermentHow to Empower Your EmployeesConflict ResolutionOverviewHow to Handle Difficult PeopleHow to Manage Negative PeopleCustomer Service and SatisfactionOverviewMeasurementDevelopment of a QuestionnairePreliminary Steps to an Effective SurveyA Typical Questionnaire Evaluation FormMaking Sense of Your DataPresenting Your ResultsExample of Customer ServiceBenchmarking in ServiceOverviewBasic StepsAdvanced StepsExample of Defining the Process of BenchmarkingProblem Solving and Tools Used in the Service OrganizationsThe Six Steps of Problem-Solving ProcessPointers on Problem SolvingProblem-Solving ToolsGraphical PresentationStatistical Process ControlControl Charts Control Limits Control Charting Goals Control Charting Development Control Charting InterpretationISO 9000 and Service QualityOverview of the GuidelinesQuality Management and Quality Assurance StandardAppendices How to design, implement and manage a SUPERIOR customer service program Key components of customer service How to establish a customer service plan for your company The customer service test How to identify the current condition A generic continual improvement tool matrix Examples of cost of quality items in serviceSelected BibliographyIndex

D.H. Stamatis

Stamatis, D. H. Stamatis is president of Contemporary Consultants ... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia